چرا سکوت کردیم؟‍!

حجه الاسلام بهمن شریف زاده‪-‬ جریان بهار که برخی آن را به نام جریان احمدی نژادی ها می شناسند مشخصا در انتخابات پیشرو نه از فرد و نه از هیچ لیست انتخاباتی حمایت نمی کنند. چرا که هر حمایتی از فرد یا لیستی با توجه به روند کنونی، موجود حمایت نادرستی است.
در تفکر بهار صلاح برآن است که فعلا سکوت اختیار شود برای همین ما نه لیستی دادیم و نه از لیستی حمایت می کنیم . به عبارتی ما حمایت حداقلی از هیچ لیستی را نیز
نخواهیم داشت.
از سویی افرادی که حامی تفکر بهار بودند دراین انتخابات رد صلاحیت شدند. به نظر من افرادی هم که امروز برخی می خواهند آن ها را به عنوان احمدی نژادی معرفی کنند و تایید صلاحیت شده اند شباهت چندانی با تفکر بهار ندارند . ممکن است معدودی از افراد که خودشان را بهاری میدانند تایید صلاحیت شده باشند اما آن ها بسیار اندک هستند و افراد شناخته شده ای در این تفکر نیستند . وزرایی هم که در دولت احمدی نژاد بودند و امروز برای نامزدی مجلس تایید صلاحیت شدند ، همان‌هایی هستند که پیشتر ضمن نامه ای ازآقای احمدی نژاد فاصله گرفتند برخی نیز که زودتر از آن نامه، از آقای احمدی نژاد فاصله گرفتند برخی از آن ها نیز که تناسب فکری با تفکر بهار ندارند . من با برخی از این افراد حتی بحث های تقریبا طولانی درباره تفکر بهار داشتم و تفاوت نگاهشان را با بهار قطعی می دانم، برای همین تفکر بهار با رد صلاحیت روبه‌رو بوده است ما اساسا با رد صلاحیت افراد دیگر در جریان های دیگر که مستند به تفاوت اندیشه های سیاسی و منتقد بودن است نیز مخالفیم. البته رد صلاحیت ها برای مفاسد مالی فرق می‌کند.
از این رو بهترین راهی که در انتخابات پیشرو می‌بینیم سکوت است. فکر می‌کنم باقی افراد نیز که تفکر بهار را دنبال می‌کنند با نظر من موافق هستند.