در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی صورت گرفت دستورمعاون اول رئیس‌جمهور برای کمک رسانی فوری به زلزله زدگان استان خراسان شمالی

معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی بر ضرورت بسیج همه امکانات و رسیدگی فوری به مصدومان و زلزله زدگان این استان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری صبح دیروز در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی، گزارشی از آخرین وضعیت رسیدگی به مصدومان و میزان خسارات وارده به مناطق زلزله زده این استان دریافت کرد.
وی از تمام نیروهای امدادی استان خراسان شمالی خواست با فوریت نسبت به بستری و مداوای حادثه دیدگان اقدام و همه مساعی خود را برای کمک رسانی به آسیب دیدگان به کار گیرند.
معاون اول رئیس جمهوری همچنین ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان این حادثه، از خداوند متعال سلامتی مصدومین و آسیب دیدگان را مسالت و بر لزوم جبران خسارات وارده به مردم مناطق زلزله زده تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، شبکه لرزه نگاری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش داد: زلزله 5.7 ریشتری ساعت 22و 30 دقیقه و58 ثانیه شامگاه شنبه رخ داد.
کانون این زلزله در موقعیت 57.22عرض شمالی و 37.66طول شرقی ثبت شده است.
این زمین لرزه در عمق 11 کیلومتری زمین که کانون مرکزی آن پیش قلعه است رخ داده است. کانون این زمین لرزه با بجنورد 22 کیلومتر فاصله داشت.
بر اثر این حادثه دو نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و بیش از 150 نفر مصدوم شدند.
سایر اخبار این روزنامه
کارخانه فولاد شادگان وارد مدار تولید شد قرارداد سه جانبه تاسیس شرکت مشترک ساخت و تعمیر کشتی پهن پیکر امضا شد بیانیه بیش از 160 تن از استادان و فضلای حوزه علمیه قم در حمایت از حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی دکتر علی مطهری: آقای روحانی را اصلح می‌دانم اعلام حمایت 163 اقتصاددان از دکتر حسن روحانی تاکید آیت‌الله راستی کاشانی بر پرهیز از استفاده جناحی از روحانیت و حوزه‌های علمیه در انتخابات دعوت نماینده مجلس خبرگان از مردم خوزستان برای حضور در انتخابات و حمایت از دکتر روحانی با حضور حداکثری در انتخابات اخلاق را نهادینه کنیم اصفهان: «وصیت هاشمی، حمایت از روحانی » رئیس جمهور در جمع پر شور مردم لرستان: نمی‌گذاریم گروهی اقلیت بر افکار اکثریت مردم حکومت کنند نایب رئیس مجلس: دستاوردهای اقتصادی برجام غیرقابل انکار است دستور هیات دولت برای رسیدگی فوری به مناطق زلزله زده در خراسان شمالی تیم ملی کشتی آزاد ایران با 3 طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان آسیا شد در واکنش به تشکیل شورای انتقالی یمن صورت گرفت؛ تاکید سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب بر لزوم حفظ وحدت یمن حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی: حرم مطهرعلوی با همت خیرین ایرانی نورافشانی می‌شود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزیده مدیریت جهادی شد در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی صورت گرفت دستورمعاون اول رئیس‌جمهور برای کمک رسانی فوری به زلزله زدگان استان خراسان شمالی استاندار تهران: راه اندازی کارناوال و کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع است سند ملی توسعه فناوری لیزر و فوتونیک بررسی نهایی شد همایش اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران و آفریقا برگزار می‌شود