دولت به جای تقویت اقتصاد، مردم را به تماشای برجام دعوت می‌کند

مسعود درخشان با انتشار یادداشتی با بیان اینکه نتیجه امید هفت ساله دولت به برجام و لغو تحریم‌ها «خسارت محض» بود، نوشت: اگر دولت تدبیر و امید این فرصت را نیز بسوزاند آنگاه فهرست خطاهایش در حکمرانی را تکمیل خواهد کرد. در شرایط کنونی، توده‌های انقلابی مردم شناخت عمیقی از فریبکاری‌کشورهای غربی به دست آورده‌اند و این واقعیت را درک کرده‌اند که امید به برجام سرابی بیش نیست و از سیاستمداران آمریکایی جز ‌ترور و جنگ‌های اقتصادی و روانی انتظار دیگری نمی‌توان داشت. دولت تدبیر و امید نباید چنین فرصت طلایی را از دست بدهد.
وی در ادامه با‌ اشاره به مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی، تأکید کرد: جای تعجب در این است که دولت تدبیر و امید حتی در شرایط تحریم حداکثری و جنگ اقتصادی هنوز موضع‌گیری سازشکارانه و غیرانقلابی دارد. از یک سو دولت معتقد است که در جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم و از سوی دیگر هیچ حرکت تدافعی نداشته و برای مقاوم‌سازی اقتصاد ملی در این جنگ اقتصادی هیچ کوشش جدی و مؤثر نکرده است.
تماشای سريال برجام!
درخشان اظهار کرد: بنا به تصدیق رئیس‌جمهور، در جنگ تمام‌عیار اقتصادی با آمریکا هستیم، اما متأسفانه ایشان به‌جای آنکه مردم انقلابی را دعوت کند که برای برپایی قسط و عدالت اقتصادی بر پا خیزند و مبانی فساد در اقتصاد ملی به‌ویژه در شبکه بانکی، بازار سرمایه و موانع تولید را ریشه‌کن کنند، از آنان می‌خواهد که بنشینند و به تماشای سریال برجام ادامه دهند، زیرا که قسمت‌های شیرین آن به‌زودی پخش خواهد شد.


این استاد دانشگاه ادامه داد: اگر دولت بار دیگر فریب آمریکا را بخورد آنگاه نه تنها بهترین فرصت برای مقاوم‌سازی اقتصاد ملی و پیشرفت اقتصادی از دست خواهد رفت بلکه به فرهنگ انقلابی مردم چنان ضربه‌ای وارد خواهد شد که‌ترمیم آن به سال‌ها تلاش نیازمند است.
درخشان گفت: آخرین فرصت تکرارناپذیر برای دولت تدبیر و امید این است که از ادامه سریال برجام دست بردارد و کلید حل مشکلات اقتصادی را در تعامل سازنده با جنایتکاران غربی نداند و به‌جای آن از ظرفیت بسیار بالای مقاومت که توده‌های مردم در مقابل فشار حداکثری آمریکا به دست آورده‌اند به نحو صحیح بهره‌برداری کند. در غیر این‌ صورت، تاریخ اقتصاد سیاسی کشور هیچ‌گاه چنین فرصت‌سوزی را فراموش نخواهد کرد.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب: پرستار فرشته رحمت بیمار است/ مسئولان استخدام پرستاران را جدی بگیرند مقابله کاغذی دولت با گرانی دستوراتی که در حد دستور باقی مانده است احمقانه و احمقانه‌تر!(یادداشت روز) اخبار ویژه محاصره یمن سالانه جان 100 هزار نوزاد را می‌گیرد دولت به جای تقویت اقتصاد، مردم را به تماشای برجام دعوت می‌کند تقدیر وزیر بهداشت از خدمات کرونایی بیمارستان مسیح دانشوری روزنامه صهیونیستی: بایدن درباره برجام با اسرائیل هماهنگ است تجدید بیعت حوزویان با رهبری عظیم‌الشأن انقلاب و محکومیت گستاخی‌های دشمن‌پسند مرگ قناری‌ها (نگاه) قالیباف: بند به بند لایحه بودجه را با اصلاحات اساسی بررسی می‌کنیم دولت برای اجرای سند 2030 بودجه تعیین کرد نمایندگان با رأی قاطع رد کردند سپردن گردشگری سلامت به آژانس‌های مسافرتی یعنی بازگشت دلال‌ها و واسطه‌‌ها مدعیان اصلاحات برای تحمیل FATF دست به دامان کرونا شدند! مقابله کاغذی دولت با گرانی دستوراتی که در حد دستور باقی مانده است مقابله کاغذی دولت با گرانی دستوراتی که در حد دستور باقی مانده است