تجدید بیعت حوزویان با رهبری عظیم‌الشأن انقلاب و محکومیت گستاخی‌های دشمن‌پسند


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت سخنان هتاکانه یکی از خودباختگان ساده‌لوح بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش رسا، در این بیانیه آمده است: فساد روح و قلب مریض دشمنان ولایت در هرزگی زبان آنان آشکار است و شیطان بر عمق وجود آنان چنان تیری زده است که چشمانشان قادر بر دیدن راه و صلاح نیست. آنان که در فضای غبارآلود فتنه 88 در کشتزار خود بذر انحراف از حقیقت پاشيدند و بر آن هرز آب‌های متعفن را جاری ساختند امروز سقوط و بدبختی خود را درو می‌کنند. این اباطیل از کسانی که در فتنه، سرگردان و حيران شده بودند و حيله شيطان، آنان را ربوده بود عجیب و بعید نیست و مهر تأییدی بر این حقیقت است که دوری از ولایت، غوطه خوردن در جهالت را به همراه خواهد آورد.
فقیهی آگاه با روحی بلند و نفسی مزکی سالهاست با ترویج معارف اسلام ناب، جبهه استکبار را ذلیل و منزوی کرده است و عمق نفوذ اندیشه انقلاب اسلامی را تا پشت مرزهای جبهه کفر هدایت کرده است. این قافله‌سالار و راهبر امین هم در نگاه مؤمنین و مستضعفان جهان و هم در نگاه دشمنان به‌عنوان مقتدرترین مدیر و سیاستمدارترین فقیه شناخته شده است و تدبیرها و هدایت‌هایش تحلیلگران جهانی را مدهوش و متعجب کرده است. تدبیرهایی که سنگین‌ترین توطئه‌ها را خنثی و عمیق‌ترین فتنه‌ها را ناکام گذاشته است. چه نادان و شب زده‌اند کسانی که چشم خود را بر این حقایق تابناک می‌بندند و زبان خود را به جسارت می‌آلایند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام می‌دارد؛ پیوند عمیق مردم و امت امام شناس محکم‌تر از آن است که این سبک‌مغزی‌ها ضربه به آن وارد کند و ولایت، نقطه وفاق و کانون وحدت ملت مسلمان ایران است. خویشتن‌داری‌ها در مقابل كلام درشت و لغزش‌های فراوان برخی از نفس‌های ناپاک، نشان از سعه‌صدر مؤمنین دارد و مجالی برای بازگشت و حق‌شناسی است.


آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه نیز طی بیانیه‌ای نسبت به برخی ساده‌لوحی‌ها و گستاخی‌ها نسبت به رهبر معظم انقلاب ابراز انزجار و بیعت مجدد حوزویان با امام خامنه‌ای را اعلام کرد.
به گزارش رسا، در این بیانیه آمده است: حوزه‌های علمیه بر سر عهد و پیمان خود با اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام و مردم شریف استوار ایستاده‌اند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید و راه پرافتخار انقلاب اسلامی را خواهند پیمود. رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی مدظله‌العالی پرچم برافراشته اسلام و انقلاب اسلامی‌اند که به فضل الهی در کوران حوادث، بحران‌ها و فتنه‌ها امت اسلامی و ملت بیدار ایران و نظام اسلامی را هدایت کرده‌اند و این راهبری و هدایتگری دستاوردهای بزرگی را برای ایران و انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است.
در ادامه بیانیه مذکور تصریح شده است: اقتدار نظام اسلامی و استقلال و عزت و سرافرازی میهن اسلامی و درخشش گفتمان مقاومت در منطقه و جهان و درهم شکستن تروریسم منطقه‌ای و بین‌المللی و پیشرفت‌های علمی و دیگر شاخص‌های رشد و تعالی کشور و شکل‌گیری محور مقاومت نمادهایی از تدابیر و هدایت‌های معظم‌له و ایثار و فداکاری و تاب آوری ملت بزرگ ایران است. گستاخی در برابر این نماد دین و ملت و نادیده انگاری این پارسایی و هدایت از هیچکس پذیرفته نیست و به قاطعانه‌ترین شکل محکوم و مطرود است و از نگاه ملت بیدار ایران و امت اسلام و حوزه‌های علمیه، دفاع از کیان امامت امت و ولایت فقیه وظیفه همگانی و شرط موفقیت‌های بیشتر است.
آیت‌الله اعرافی خاطرنشان کرد: آنچه بر زشتی این‌گونه هتاکی‌ها می‌افزاید درآمیختن این تهمت‌های ناروا با دفاع از مجرمان و تهدیدکنندگان امنیت ملی و فتنه انگیزان و وابستگان به سازمان‌های جاسوسی بیگانگان و جفا درحق ملت بزرگ ایران است. حوزه علمیه قم و دیگر حوزه‌های علمیه و طلاب و استادان حوزه‌های علمیه و همه حوزویان و روحانیت و نهادهای حوزوی و علمی پیمان خود را با رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و بزرگان دین تجدید و از برخی ساده‌لوحی‌ها و گستاخی‌های دشمن پسند اخیر اعلام برائت و حرمت‌شکنان بی‌انصاف را به بازگشت به دامن انقلاب و مردم و ارزش‌های اخلاقی و توبه در پیشگاه خداوند متعال فرا می‌خوانند و مسئولان محترم را به پیروی از رهبری معظم و اهتمام به انجام وظایف خود و اوامر رهبری و گره گشایی از کار مردم شریف و پیگیری مسائل سفارش می‌کنند.
همچنین، جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای به اظهارات اخیر محمود امجد پیرامون حمایت از اقدامات روح الله زم و محکومیت اعدام او واکنش نشان داد.
در این بیانیه آمده است: اگر دشمنان ما از خائن و ظالم دفاع کنند و جای شهید و جلاد را تغییر دهند محل تعجب نیست اما افرادی این چنین، ساده‌لوحانه در پی پنهان کردن حق برآیند و سر بر زیر برف کنند و دم از حق و حقیقت بزنند، جای درنگ و عبرت آموزی است. اینکه یک روحانی و حوزوی که محضر عرفان و برخی از علما را درک کرده، با سادگی و تاثیرپذیری از انحراف برخی نزدیکانش و با بی‌بصیرتی، این چنین در صف دشمنان و منافقان قرار می‌گیرد و چنین سخیفانه سخن می‌راند، تلخ و زننده است اما بسیار عبرت آموز،  و ما را همواره براین پند و نصیحت امام راحل رهنمون می‌سازد که ملاک، وضع فعلی افراد است. جامعه روحانیت مبارز ضمن محکوم کردن این اظهارات موهن و عاری از بصیرت یک شخص غافل، از خدای سبحان عافیت، سلامت و طول عمر با عزت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی را مسألت می‌کند و دعا می‌کنیم تمام دشمنان و بدخواهان نظام و ملت انقلابی و مجاهد ایران اسلامی منکوب و سرکوب شوند.
در بیانیه آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و آیات محمود محمدی‌ عراقی و امان نریمانی نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز آمده است: امروز دوست و دشمن اذعان دارند که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از حیث راهبری جامعه، رهبری بی‌نظیر بوده و بارها سران و رهبران بزرگ دنیا به این امر اعتراف کرده‌اند و این به واسطه تهذیب نفس، اخلاق اسلامی، تقوای درونی و پاکی و سلامت در زندگی شخصی معظم‌له می‌باشد که از ایشان بنده‌ای مطیع در برابر اوامر الهی و بنیان مرصوصی در مقابل دشمنان قسم خورده این آب و خاک ساخته است. بی‌شک همگان اذعان دارند که تبعیت از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی، نتیجه‌ای همراه عاقبت بخیری خواهد داشت، درست همان‌گونه که سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به این موهبت الهی دست یافت.»
این علمای کرمانشاهی عنوان کرده‌اند: «به فضل الهی انقلاب اسلامی ایران بالنده‌ترین دوران اقتدار و قدرت خود را در راستای پیاده کردن اهداف متعالی اسلام و قرآن می‌گذراند و مردم بصیر و هوشیار با رهبری داهیانه امام‌المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) یکی از شکوهمند‌ترین دوران طلایی را به رخ جهانیان می‌کشد که جای بسی شکر و سپاس به درگاه خداوند متعال دارد، چه اینکه امروز به مدد همین صبر انقلابی و بصیرت‌افزایی است که دشمنان جرات ضربه زدن به آرمان‌های بلند آن را ندارند.»
این صدای شیخ محمود «امجد» نیست
حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه اهواز نیز نوشت: زنجیره‌ای «هماهنگ» از تحریف و تهمت و توهین در روزهای اخیر «امام خامنه‌ای» را «هدف هجوم» قرار داده است مانند:
۱) جسارت شیخ محمود «امجد» از پایگاه سنتی منافقین (فرانسه) نسبت به رهبر معظم انقلاب
۲) شایعه بیماری شدید ایشان
۳) تحریف هدفمند و بی‌شرمانه سخنان رهبری پیرامون لزوم حرکت در جهت خنثی سازی تحریم‌ها؛ از سوی رسانه‌ها و نشریات اصلاح‌طلب
۴) «توئیت»‌های پی‌در‌پی و جسارت آمیز عناصر «شاخص فتنه» نسبت به رهبری و....
در ادامه این یادداشت آمده است: آنچه تحقیقا واضح است این است که: سخن و صدایی که از این «حنجره‌ها و قلم‌های فتنه انگیز» به گوش می‌رسد، تکرار همان سخن و صدای دشمنان دین خدا و قطعا «نسخه ابلاغی» طراحان تباهی؛ در آن سوی آبها! است؛ والا امثال «امجد» و خوئینی‌ها و کروبی و تاج زاده و حجاریان و زیبا کلام و... اکنون تنها «بوق‌های فتنه»‌اند و «سخنگویان دون پایه شیطان»! و به همین جهت مامورند و معذور!... چه زیبا حضرت امیر علیه‌السلام در وصف «عاقبت پیروان شیطان» فرمود: «اتخذوا الشیطان لامرهم ملاکا و اتخدوهم له‌اشراکا... فنظر باعینهم و نطق بالسنتهم...» «شیطان را تکیه گاه زندگی خود قرار دادند و شیطان هم آنها را «شرکای خود» نمود...(تا آنجا که) با «چشمان آنها می‌نگرد! و با زبانهایشان سخن می‌گوید...»!! (نهج‌البلاغه/خطبه ۷)
سنت حتمی الهی تزاید نورش می‌باشد...
حجت‌الاسلام حاجتی خاطرنشان کرد: در حقیقت حملات امثال شیخ محمود امجد و... به امام المسلمین؛ انعکاسی از اضطراب و عصبانیت و ناله و ضجه جبهه شیطان بزرگ و استکبار جهانی از اقتدار آفرینی ابرمردی (به اعتراف آمریکایی‌ها؛ ابر حریفی) است که با صلابتش هیمنه پوشالی صهیونیسم جهانی را در هم شکسته و با «یک‌اشاره» و یک سخنرانی راهبردی تمام توطئه‌های چند لایه شیاطین غربی و سرویس‌های جاسوسی و نفوذی‌های داخلی آنها را به «شکست» می‌کشاند؛ تردیدی نیست که تمامی این حرکات مذبوحانه همراه با جهت‌گیری «ساختارشکنانه» بعضی از نفوذیهای داخلی که برخی از مناصب مهم و رسمی کشور را در دست دارند و عامدانه خلاف رهنمودهای رهبری حرکت می‌کنند؛ در نهایت در اتاق عملیات جنگ روانی دشمن نهایی و هماهنگ می‌گردد؛ و هدف شوم آنها نیز مشخص است: «ایجاد تزلزل و تردید» در امت نسبت به «ستون خیمه» عزت و استقلال و اقتدار ایران اسلامی و «فرمانده مقتدر» جبهه مقاومت و «علت العلل» شکست‌های منطقه‌ای استکبار؛ همو که با تدابیر حکیمانه‌اش و فداکاری سرباز جان برکفش حاج قاسم سلیمانی «هفت تریلیون» دلار سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها برای «تجزیه ایران» و کشورهای منطقه بر باد فنا رفت؛ کسی که به تعبیر حاج قاسم در وصیت نامه‌اش: «حکیم امروز اسلام و تشیع و ایران... (است) خامنه‌ای عزیز که جانم فدای جان او باد» به همین جهت دشمنان از ایشان در غیض و غضب هستند و به نحو رو به تزایدی «حقد و کینه» ‌اشان؛ (گاهی از زبان عناصر واداده و «استحاله» شده داخلی)؛ به گوش می‌رسد... و البته سنت حتمی الهی هم تزاید نورش می‌باشد... (یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون)
خبر دیگر اینکه، جمعی از مردم کرمانشاه، روحانیون و طلاب علیه سخنان موهن شیخ محمود امجد در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تجمع کردند. به گزارش تسنیم، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان در جمع معترضان با‌اشاره به اینکه حقانیت مقام معظم رهبری مورد اذعان دوستان و دشمنان است، اظهار داشت: هیچ‌گاه تکه‌ابرها نمی‌توانند مانع وجود خورشید شوند.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب: پرستار فرشته رحمت بیمار است/ مسئولان استخدام پرستاران را جدی بگیرند مقابله کاغذی دولت با گرانی دستوراتی که در حد دستور باقی مانده است احمقانه و احمقانه‌تر!(یادداشت روز) اخبار ویژه محاصره یمن سالانه جان 100 هزار نوزاد را می‌گیرد دولت به جای تقویت اقتصاد، مردم را به تماشای برجام دعوت می‌کند تقدیر وزیر بهداشت از خدمات کرونایی بیمارستان مسیح دانشوری روزنامه صهیونیستی: بایدن درباره برجام با اسرائیل هماهنگ است تجدید بیعت حوزویان با رهبری عظیم‌الشأن انقلاب و محکومیت گستاخی‌های دشمن‌پسند مرگ قناری‌ها (نگاه) قالیباف: بند به بند لایحه بودجه را با اصلاحات اساسی بررسی می‌کنیم دولت برای اجرای سند 2030 بودجه تعیین کرد نمایندگان با رأی قاطع رد کردند سپردن گردشگری سلامت به آژانس‌های مسافرتی یعنی بازگشت دلال‌ها و واسطه‌‌ها مدعیان اصلاحات برای تحمیل FATF دست به دامان کرونا شدند! مقابله کاغذی دولت با گرانی دستوراتی که در حد دستور باقی مانده است مقابله کاغذی دولت با گرانی دستوراتی که در حد دستور باقی مانده است