سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

جـوابیه



پاسخ به پیام‌های مردمی تاریخ 20/08/1400 در روزنامه ایران شماره 7770 با عنوان «عدم روشنایی فضای سبز در منطقه 22 شهرک امید دژبان»: با توجه به عدم وجود کنتور برق در محدوده موردنظر، مکاتبات لازم جهت نصب کنتور انجام گردیده است و به محض وصل برق نسبت به روشنایی بوستان مذکور اقدام لازم انجام خواهد شد.
حسین عالیشاه ، رئیس اداره روابط عمومی منطقه 22

نظــــــر مـــردم

فروش ناعادلانه گروه بهمن خودرو: آقای امیری از تبریز در پیامی عنوان کردند: در تاریخ  15/09/1400 گروه بهمن خودرو ثبت‌نام اینترنتی در ساعت 10 صبح داشت اما ساعت 10:01 (کمتر از یک دقیقه) سایت مورد نظرشرکت ظرفیتش کامل شد. چطور می‌شود که کمتر از یک دقیقه سایت ظرفیتش کامل شود لطفاً دستگاه‌های نظارتی با تخلفات خودروسازان برخورد قاطع نمایند.

 شلوغی مترو: خانم گزانی در پیامی عنوان داشتند: شلوغی مترو بسیار آزار دهنده است. لطفاً مسئولان محترم رسیدگی کنند.

تقدیر و تشکر از کارکنان ندامتگاه فشافویه: ما مددجویان واحد خدمات و اشتغال مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ از زحمات بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر مسئولان دلسوز و با وجدان این مجتمع که با خدمات صادقانه و شبانه روزی و حتی به‌دور از خانواده با ایجاد کارگاه‌های حرفه‌آموزی موجبات آزادی تعداد کثیری از زندانیان را فراهم کرده‌اند تشکر می‌کنیم.
جمعی از مددجویان ندامتگاه فشافویه