سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213




نظــــــر مـــردم

با تغییر مدیریت مشکل حل نمی‌شود/ آقای کیانی از اصفهان :می‌خواستم به جناب آقای دکتر رئیسی عرض کنم با تغییر مدیران هیچ مسأله‌ای حل نمی‌شود. قوانین تغییر نمی‌کند.الان در خصوص خودروسازها با تغییر مدیریت هیچ تغییری حاصل نمی‌شود.بیایید به مدیران اختیارات بدهیم تا شرایط تغییر کند.
افزایش 120 درصدی عوارض نوسازی در تهران/ یک هموطن : قبض‌هایی که شهرداری برای عوارض نوسازی فرستاده‌ بیش از 100 درصد افزایش داشته است.بنده این موضوع را به دفتر ریاست جمهوری، دفتر قوه قضائیه و مجلس منعکس کردم. اما هیچ اقدامی نشده است. بنده یک آپارتمان برای 40 سال پیش دارم که نسبت به سال قبل 120 درصد افزایش عوارض نوسازی داشته است.
 ترافیک شدید در خیابان آمادگاه اصفهان/ آقای حسنیان از اصفهان :خیابان آمادگاه اصفهان مرکز پزشکان در اصفهان می‌باشد و همه مردم از شهرهای دیگر هم به این خیابان مراجعه می‌کنند و ترافیک شدیدی در این خیابان ایجاد می‌شود.از پلیس راهور شهر اصفهان تقاضای رسیدگی داریم.
کرایه تاکسی‌های اینترنتی/ یک هموطن: کرایه‌های تاکسی اینترنتی بسیار کم است و برای رانندگان با توجه به کسر کمیسیون به صرفه نیست و ضرورت دارد که اصلاح شود.
آسفالت نامناسب جاده اسلامشهر و رباط کریم/ آقای سلیمان بلغار: آسفالت جاده تهران به اسلامشهر و رباط‌کریم بسیار نامناسب و ترک خورده و چاله‌های بسیاری دارد، به‌طوری‌که لاستیک ماشین‌ها را بتدریج از بین می‌برد.