«الناز» صخره دشمنان را زیر پا گذاشت

دختر سنگنورد ایران صبح دیروز به ایران بازگشت و در بدو ورود باز هم از مردم کشور عذرخواهی کرد. الناز رکابی اعلام کرد که می‌خواهد در تیم ملی ایران باقی بماند و برای کشور افتخارآفرینی کند. با این حال رسانه‌های معاند بدون انعکاس این سخنان، همچنان بر مدار قبلی چرخیدند و حتی تلاش کردند عذرخواهی او را توجیه کنند.
با بازگشت الناز رکابی به ایران و عذرخواهی او از مردم حالا فضای رسانه‌های معاند سعودی و صهیونیستی را سکوتی مرگبار فرا گرفته، همان‌ها که وقتی تصاویر و فیلم‌های رکابی در مسابقات کره‌جنوبی رسانه‌ای شد سرودست شکستند و او را افتخارآفرین و باعث غرور نامیدند.
رکابی می‌گوید: «این اتفاق کاملاً سهوی رخ داد. در قرنطینه خانم‌ها حضور داشتم و درگیر لوازم فنی‌ام  و کار با کفش و وسایلم بودم. به‌دلیل جو حاکم در مسابقه فینال و فراخوان غیرمنتظره‌ای که از من در مسابقات شد، از حجابی که باید می‌داشتم، غافل شدم و روی دیواره رفتم و صعود کردم.»
به رغم این سخنان الناز، معاندان هنوز در تلاشند با موج‌سواری او را از ایران جدا کنند و هر طور شده بگویند که حرکتش عمدی بوده، اصلاً عمدی هم که صورت گرفته باشد، مهم این است که امروز از مردم کشورش به‌خاطر هزینه‌سازی عذرخواهی می‌کند، درست برخلاف برخی که هرچه دلشان می‌خواهد ندیده و نسنجیده می‌گویند و زیر بار هم نمی‌روند.


بانوی سنگنورد ایران عنوان می‌کند: «یکسری تندروی‌ها در این ماجرا اتفاق افتاد، ولی من با صحت و سلامت کامل به ایران برگشتم. از مردم ایران به دلیل تشنج و نگرانی ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنم. با آرامش خاطر، سلامت کامل و طبق برنامه از پیش تعیین شده به ایران بازگشتم. استرس زیادی داشتم، ولی تاکنون اتفاقی نیفتاده است. اینکه ۴۸ ساعت خبری از من نبوده، اصلاً درست نیست و ما طبق برنامه قبلی به ایران برگشتیم.»، اما بنگاه‌های خبری معاند که نقشه‌هایشان نقش بر آب شده هنوز می‌خواهند وانمود کنند که رکابی تحت فشار بوده و این حرف‌ها، حرف‌های خودش نیست. رکابی می‌گوید در صحت و سلامت کامل است، اما آن‌ها می‌خواهند به هر قیمت که شده حقیقت را طور دیگری نشان دهند.
الناز رکابی امیدوار است در آینده با لباس تیم ملی ایران دوباره افتخارآفرین شود تا جایی که می‌گوید: «امیدوارم در آینده سایر رقیبان خود را هم کنار بگذارم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنم.»
حرف‌های او را حمید سجادی، وزیر ورزش هم تأیید می‌کند و می‌گوید تمام ورزشکاران در آغوش میهن جای دارند، اما رسانه‌های معاند هنوز بر طبل هیاهو و اغتشاش می‌کوبند و می‌خواهند هر طور شده وانمود کنند تمام این حقایق آشکار دروغ است.
بیهوده نیست که تصویر الناز رکابی روی جلد گاردین قرار می‌گیرد، چرا؟ چون سهواً حجاب نداشته است، اما برای آن‌ها مهم نیست و باید پرسید که تا حالا تصویر چند بانوی موفق ایرانی را روی جلد نشریه خود کار کرده‌اند؟!
موفقیت بانوی ایرانی هدف آن‌ها نیست، بلکه آن‌ها بانوی ایرانی را آنطور می‌پسندند که خود می‌خواهند.
حالا الناز رکابی در آغوش ایران است. دختر سنگنوردی که از حالا آماده می‌شود تا در رقابت‌های آینده ظاهر شود و این چیزی نیست که به مذاق رسانه‌های انگلیسی، صهیونیستی و سعودی خوش بیاید. آن‌ها این الناز رکابی را قطعاً هیچ‌گاه نمی‌پسندند.
عذرخواهی الناز در روزگاری که برخی‌ها هزار دروغ می‌گویند و شجاعت عذرخواهی ندارند از هر صعودی به صخره‌ها سنگین‌تر و بااهمیت‌تر است.