نمایندگان امضای استیضاح وزیر بهداشت را پس گرفتند

آرمان امروز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه وزارت بهداشت در حال انجام است، گفت: نمایندگان امضا کنتده استیضاح با اطلاع از خدمات وزارت بهداشت، امضای استیضاح وزیر بهداشت را پس گرفتند.
همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به عملکرد دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آغاز ژن درمانی در ایران، اجرای طرح دارویار و تخصیص یارانه سلامت به دارو، رایگان سازی کاشت حلزون شنوایی برای کودکان ناشنوا، پوشش بیمه‌ای خدمات ناباروری، مادران باردار و کودکان تا شش سالگی، افزایش ۴۳ درصدی فعالیت‌های دانش بنیان نظام سلامت در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و ارتقای رتبه علمی کشوراز شانزدهم به پانزدهم در جهان از اقدامات خوب وزارت بهداشت است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: همچنین افتتاح صندوق بیماران صعب العلاج و همکاری وزارت بهداشت با مجلس برای افتتاح صندوق، اجرای تعرفه پرستاری، اجرای بیمه همگانی و بیمه ۶ میلیون نفر و اجرای قانون جوانی جمعیت نیز از دیگر این اقدامات بوده است.
 سامه یح نجف آبادی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه وزارت بهداشت در حال انجام است، گفت: برخی از نمایندگان با اطلاع از خدمات وزارت بهداشت، امضای استیضاح وزر بهداشت را پس گرفتند که کار در خور توجهی انجام دادند.


وی تصریح کرد: اینجانب با استیضاح وزیر بهداشت مخالفم و معتقدم با استیضاح مشکلی حل نخواهد شد.