اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش در جنگ اقتصادی است

اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار نسخه شفابخش ما در جنگ اقتصادی است و امروز افزایش رونق و جهش اقتصادی از طریق نقش‌آفرینی مردم در مشاغل خرد و خانگی رخ داده است
به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در اصفهان، اظهار کرد: رویکردی که جهادگران در میهن اسلامی آغاز کردند راهگشا و مبنایی است که حتی در انقلاب اسلامی یک تحول فوق‌العاده و بزرگ را از سوی ملت ایران شاهد بودیم. وی افزود: الگوی مدیریت در نظام مقدس اسلامی الگوی خدمت صادقانه و کار جهادی است. امروز برای حل مسائل و مشکلات کشور و همچنین نقش‌آفرینی بیشتر مردم، ضرورت دارد از این الگو بهره بگیریم.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ایرانیان تروریسم اقتصادی نظام سلطه را فراموش نمی‌کنند، گفت: ملت ما توانست در برابر همه این فشار‌ها مقاومت کند و به موفقیت‌های بزرگی در بخش‌های مختلف دست یابد و اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار، نسخه شفابخش ما در جنگ اقتصادی است و امروز افزایش رونق و جهش اقتصادی از طریق نقش‌آفرینی مردم در مشاغل خرد و خانگی رخ داده است. وی تصریح کرد: راه‌حل مشکلات امروز، اقتصاد مقاومتی است نه اقتصاد سرمایه‌داری، و تنها در یک مورد بدهی ۵۰۰ میلیارد دلاری ترکیه نشان از ضعف‌های اقتصاد لیبرالیستی دارد. وی کشور ایران را ثروتمند، گسترده و در موقعیت ژئوپلیتیک و قدرتمند عنوان کرد و افزود: امروز در همه رویکرد‌ها باید انقلابی عمل کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: دیروز شهدای استان اصفهان و رزمندگان جبهه مقاومت راهبرد‌های دفاع مقدس را در جبهه‌های مقاومت پیاده کردند و امروز مگر ممکن است ملت ایران با این اراده‌ها نتواند مسائل اقتصادی را حل کند. سردار سلیمانی خطاب به جهادگران، گفت: جنگ امروز ما اقتصادی است. دشمن ظرفیت رسانه‌ای و فرهنگی و اجتماعی هم دارد، اما تمرکز او بر اقتصاد است. این رزمایش‌ها برای تحقق الگو‌های دیروز در دفاع مقدس است. فتح خرمشهر‌ها که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند با اقتصاد مقاومتی در دوره معاصر محقق می‌شود و این روند باید در مراحل مختلف ادامه یابد و این مکتب بین مردم ادامه پیدا کند.