کانادا پناهگاه تازه تروریست‌های آواره منافقین

گروهک تروریستی منافقین که چندی است از سوی پلیس آلبانی تحت فشار تدابیر امنیتی قرار گرفته، در پی سرزمین و اردوگاه تازه‌ای می‌گردد تا بتواند بدون دغدغه به مدیریت اقدامات تروریستی علیه ایران مشغول باشد. حال خبر رسیده که این جای جدید کاناداست. کانادا که تا امروز پناهگاه مفسدان اقتصادی فراری از ایران بود، حالا تروریست‌های مجاهدین خلق را هم در خود می‌پذیرد!
یک منبع آگاه امنیتی با اعلام این خبر به تسنیم گفته: «این تصمیم درپی عزم جدی دولت و دادگاه ویژه ضدتروریسم آلبانی بر محدود کردن این گروهک به‌دلیل مستندات کشف‌شده در مقر اشرف ۳، گرفته شده است و سران آن در حال فراهم کردن مقدمات خروج تدریجی اعضای خود هستند.»
این چهارمین بار است که منافقین به شکل دسته جمعی مجبور به کوچ می‌شوند. بار اول که دهه ۶۰ و پس از اقدامات تروریستی علیه مردم ایران مجبور به فرار از ایران شدند و در پادگان اشرف که صدام در اختیار آن‌ها قرار داده بود، مستقر شدند. پس از تغییر دولت در عراق و فشار‌های دولت پس از صدام به منافقین و حتی حمله به پادگان اشرف، آنان مجبور به تخلیه اردوگاه و کوچ به اردوگاه لیبرتی عراق که در اختیار امریکایی‌ها بود، شدند. بعد‌ها آن‌ها از لیبرتی هم اخراج شدند و در اوج بی سرزمینی و آوارگی، سرانجام به آلبانی رفتند و در اردوگاهی در تیرانا ساکن شدند. اخیراً هم با فشار پلیس آلبانی مجبور به یافتن جایی تازه برای خود شده‌اند.
به‌گفته منابع آگاه امنیتی، گروهک منافقین پس از ناکام ماندن در کسب موافقت دولت فرانسه برای پذیرش بخشی از عناصر خود در قرارگاه اور سوراواز، لابی‌های خود در دولت کانادا را فعال کرده است و طبق هماهنگی شکل‌گرفته مقرر شده است در گام اول عناصر دارای اقامت یا پاسپورت موقت کانادا از آلبانی به این کشور منتقل شوند.
دولت کانادا که در سال‌های اخیر سیاستی خصمانه علیه ایران انتخاب کرده است و حتی به اختلاسگران فراری هم پناه داد، حالا باب دشمنی تازه‌ای با مردم ایران باز کرده و تروریست‌هایی را که دستشان به خون مردم ایران آلوده است در خود می‌پذیرد. در حالی این تروریست‌ها باید به ایران عودت داده شده و محاکمه شوند.