پاسخ جبهه پايداري به اتهامات روزنامه اعتماد

جبهه پایداری ایران دیروز با ارسال جوابیه ای به دفتر روزنامه اعتماد توضیحاتی را در خصوص یکی از گزارش های روزنامه اعتماد مطرح کرده است. در این جوابیه آمده است:
باسمه‌تعالي 
مديرمسوول محترم روزنامه‌ اعتماد با سلام و احترام خواهشمند است اين مطلب كه در پاسخ به گزارش روز سه‌شنبه مندرج در آن روزنامه‌ با تيتر اول «ما فرزندان ايرانيم» تهيه شده كه طبق قانون مطبوعات با عنوان «پاسخ جبهه پايداري به اتهامات روزنامه اعتماد» با همان فونت و اندازه تيتر و در همان صفحه منتشر شود.
 ۱. اين براي اولين‌بار نيست كه روزنامه‌ اعتماد به دروغ‌پردازي بر ضد جبهه پايداري مي‌پردازد، متاسفانه كم‌لطفي يا بهتر بگوييم عناد تيم اداره‌كننده اين روزنامه نسبت به جبهه پايداري به اندازه‌اي است كه به‌رغم پاسخ‌هاي قبلي باز هم درب آن روزنامه‌ بر همان پاشنه قبلي اتهام مي‌چرخد! به دوستان اين روزنامه‌ براي چندمين بار متذكر مي‌شويم كه تقواي رسانه‌اي را رعايت كنيد.


 ۲. اولين مطلب كذبي كه در گزارش مذكور به جبهه پايداري نسبت داده شده است، ارتباط دادن خط‌مشي خانم منصوره معصومي‌اصل به جبهه پايداري است و دومين حرف كذب روزنامه اعتماد اين است كه جبهه پايداري مردم را قبول ندارد و تماميت‌خواه است. سومين مطلب كذب منتشر شده در گزارش مربوط به مرحوم علامه مصباح يزدي است كه ايشان را نيز به تفكر ضد مردمي متهم ساخته‌ايد كه همه اينها خلاف واقع و دروغ است.
 ۳. خانم منصوره معصومي‌اصل هيچ ارتباط تشكيلاتي و غيرتشكيلاتي با جبهه پايداري نداشته و ندارد. ضمن اينكه حزب شريان نيز يك حزب جديدالتأسيس است و هيچ ارتباطي با جبهه پايداري ندارد.
۴. جالب است كساني كه اعضاي رسمي تشكيلاتي جبهه اصلاحات هستند و ده‌ها تخلف رسمي در پرونده خود دارند، سعي مي‌كنند ديگران را با هزار كيلو چسب و سريش به يك فردي بچسبانند!! آيا اجازه مي‌دهيد به خاطر اينكه محمدعلي نجفي همسر دوم بي‌گناهش را در وان حمام منزلش به قتل رسانده است، ما نيز بگوييم همه اصلاح‌طلبان قاتل هستند؟! يا بگوييم زن از نگاه اصلاح‌طلبان بي‌ارزش است؟! آيا اجازه مي‌فرماييد به دليل اينكه دو تن از همكاران خبرنگار از جبهه اصلاحات به اتهام جاسوسي براي دشمن دستگير شده‌اند همه خبرنگاران و همكاران شما را در روزنامه اعتماد و ديگر رسانه‌ها به جاسوسي متهم كنند؟! براساس اسناد مشهود كه فيلم آن نيز موجود است، آقاي حسن روحاني بيشترين توهين و درشت‌گويي نسبت به مردم داشته است. آيا اجازه مي‌دهيد كه كل افراد اصلاحات را به خشونت و توهين به مردم متهم سازند؟
۵. اما آنچه درباره علامه مصباح يزدي نقل كرده‌ايد هم يك اتهام بزرگ است و هم جفا به يك دانشمند و فيلسوف بزرگي كه آثار علمي ايشان به زبان‌هاي مختلف ترجمه شده است. ديدگاه علامه مصباح يزدي درباره مردم و مردم‌سالاري ديني در كتب مختلف از جمله «نظريه سياسي اسلام» موجود است. 
فقط كافي است چند دقيقه وقت خودتان را براي مطالعه در اين موضوع اختصاص دهيد. ايشان علاوه بر ديدگاه نظري درباره جايگاه مردم، بارها خودشان را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند و با راي مردم به مجلس خبرگان راه يافته‌اند. علاوه بر اين، ايشان از فقهاي جبهه پايداري بودند كه همواره در انتخابات رياست‌جمهوري و مجلس شوراي اسلامي و شوراهاي شهر و روستا به مردم ليست نامزدهاي مدنظرشان را ارايه مي‌كردند و مردم نيز به آن ليست اعتماد مي‌كردند.
۶. فهم دو واژه مشروعيت و مقبوليت در ادبيات سياسي مي‌تواند براي فهم مواضع علامه مصباح يزدي به شما كمك كند؛ مشروعيت يعني حقانيت حكومت و حاكميت و مقبوليت يعني حكومت بايد مورد پذيرش مردم باشد. علامه مصباح همانند حضرت امام خميني(ره) معتقدند حق حاكميت و مشروعيت از جانب خداست، ولي اگر مردم آن را نپذيرند، امكان اجرايي شدن ندارد.
۷. كشورهاي مدعي مردم‌سالاري و دموكراسي، به مردم‌سالاري در حد يك شعار تو خالي ارزش قائل مي‌شوند. 
نمونه آن بي‌توجهي كشورهاي مدعي تمدن و دموكراسي غربي از جمله آمريكا در برابر اعتراضات گسترده مردم جهان عليه جنايات رژيم صهيونيستي نسبت به نسل‌كشي در غزه است.
۸. نوشته‌ايد جبهه پايداري در ميان مردم جايگاهي ندارد. اگر ادعاي شما درست باشد، ديگر نيازي به اين حجم از حمله و تهاجم ندارد. حتما ضرب‌المثل معروف را شنيده‌ايد كه به درخت بدون ميوه سنگ نمي‌زنند. حجم سنگين حملات جبهه غرب‌گرايان به جبهه پايداري نشان از جايگاه والاي اين جبهه در ميان مردم دارد و اين دستاورد بزرگ فضل و عنايت پروردگار متعال و لطف و اعتماد مردم به جبهه پايداري انقلاب اسلامي مي‌باشد.
والسلام عليكم و رحمه‌الله و بركاته
جبهه پايداري انقلاب اسلامي
 
سایر اخبار این روزنامه
پاسخ جبهه پايداري به اتهامات روزنامه اعتماد نگذاريم اسراييل به مردم فلسطين بگويد نيروي نيابتي سياست‌هاي كلي توسعه دريا محور فضاي كسب و كار نامساعدتر شد قم 6 سال است که مترو ندارد آدرس غلط درباره آلودگي هوا به مردم ندهيد! قيامت غزه و قضاوت ما واقعا «مروا نبيلي» را نمي‌شناختيم؟! شاخص‌هاي دينداري دردهاي نهفتني و دردهاي گفتني درس‌هايي از فردوسي براي روزنامه‌نگاري پرونده مديركل سابق و آرزوي مردم 70 درصد مردم پول اتوبوس نمي‌دهند (1) عشق، بحران و سياست در دهه 20 قطعنامه‌اي در محكوميت تمجيد از نئونازيسم و... از گاسپارنوئه جوجه‌كباب درنمي‌آيد ديوار برلين و آلمان شرقي بحران فلسفه وفراموشي وجود شاخص‌هاي دينداري دردهاي نهفتني و دردهاي گفتني درس‌هايي از فردوسي براي روزنامه‌نگاري امروز پرونده مديركل سابق و آرزوي مردم 70 درصد مردم پول اتوبوس نمي‌دهند (1) نوشتاری با الهام از سریال «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی از «سرزمين كهن» تا «سرزمين مادري»