احمد مازنی: شهردار پایتخت به دنبال پل زدن از بهشت به پاستور نباشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پرهیز از رویکرد و نگاه سیاسی در شهرداری تهران گفت که شهردار بعدی پایتخت به فکر ایران ۱۴۰۰ نباشد و از تجربه قالیباف استفاده کند.
حجت‌الاسلام احمد مازنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در انتخابات دوره پنجم شوراهای شهر و روستا منتخبان شورای شهر تهران به صورت یکپارچه و با اختلاف بالا نسبت به سایرین از اصلاح‌طلبان انتخاب شدند و به نوعی مردم به آنها اعتماد کردند و چک سفید امضا به آنها دادند، طبعاً عملکرد اعضای شورا هم به پای کل جریان اصلاحات، جریان اعتدال و اصولگرایان معتدل گذاشته می‌شود. وی افزود: با توجه به انتظاراتی که ایجاد شده اعضای شورای شهر تهران در کنار لیست ۳۰ نفره نمایندگان مردم تهران در مجلس باید با هماهنگی مسائل شهر تهران را دنبال کنند که در همین راستا نشست هماهنگی برگزار شد و کمیته مشترکی هم شکل گرفت که امیدواریم به همکاری‌های موثری بینجامد و انتظارات مردم را برآورده کند. مازنی با اشاره به سازوکار منتخبان شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار پایتخت تصریح کرد: اقدام اعضای شورا تا الان نشان هوشمندی آنها است که در یک روند دموکراتیک افراد را شناسایی کرده و به صورت مرحله‌ای پیش می‌روند. منتخبان شورا باید از بین گزینه‌ها کسی را انتخاب کنند که انگیزه و سلامت جسمی لازم را داشته باشد و بتواند انتظارات و توقعات مردم را تامین کند. وی ادامه داد: این نکته مهم در مورد شهردار بعدی پایتخت این است که به فکر ایران ۱۴۰۰ نباشد و از تجربه آقای قالیباف استفاده کند که می‌خواست به تقلید از احمدی نژاد در این فضا وارد شود.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر کشور: رئیس‌جمهور کاملا موافق واگذاری اختیارات به استان‌ها ست «ابتکار» پیامدهای برکناری نواز شریف و مشکل ناامنی در مرزهای شرقی را بررسی می‌کند «ابتکار» از آخرین فهرست احتمالی کابینه دولت دوازدهم گزارش می‌دهد ابقای 8 وزیر و کاهش زنان کابینه جلال خوشچهره جوانگرایی؛ شعار پیشرو یا عوامگرا؟ در پشت صحنه کتابخانه و موزه ملی ملک چه می گذرد؟ آن سوی ویترین‌ تاثیر افزایش قیمت نهاده‌های ساختمانی و کاهش سود بانکی بر بازار مسکن بررسی شد تداوم سختی های خانه دار شدن تنها رودخانه سابقا قابل کشتیرانی ایران همچنان اسیر گل ولای است در جستجوی سرای ابدی سینماگران خانه دوست کجاست؟ کمیسیون امنیت ملی کلیات طرح مقابله با اقدامات آمریکا را تصویب کرد معاون اول رئیس جمهوری : اگر رئیس جمهوری مصلحت ببیند، در دولت بعدی کمک خواهم کرد احمد مازنی: شهردار پایتخت به دنبال پل زدن از بهشت به پاستور نباشد هفتمین جلسه محاکمه دو متهم فساد نفتی برگزار شد چرا آمریکا و متحدان اروپایی خواهان توقف برنامه موشکی ایران هستند؟ استراتژی دشمن، خشمگین کردن ماست قصه شیرین آب، الفبای زندگی