ظهور قرون وسطا در دانشگاه کاشان!

محمدرضا ستوده- نظر کارشناس فرهنگی دانشگاه کاشان در مورد شرایط نوازندگی خانم‌ها در این دانشگاه:
1- مجرد نباشند
2- استفاده از هدبند
3- جز نوازندگی حرکت اضافه‌ای نداشته باشند


4- در حاشیه یا پشت سر سایر اعضای گروه بنشینند
در مورد شرط اول: طبق عقیده کارشناس فرهنگی دانشگاه کاشان اگر نوازنده خانم متاهل باشد، بیننده به گناه نمی‌افتد. اما خدمت ایشان باید عرض کنم اگر قرار باشد آدم با دیدن نوازندگی یک خانم به گناه بیفتد در آن لحظه کاری به مجرد و متاهل بودن نوازنده ندارد و می‌افتد! حالا که گناهکاری به مجرد بودن یا متاهل بودن ندارد، پس اگر نوازنده مجرد باشد بهتر است!
در مورد شرط دوم: آیا هدبند در جلوگیری از طرب‌انگیز شدن موسیقی تاثیر دارد؟ من از موسیقیدانان، فیزیکدانان و زیست‌شناسان خواهش می‌کنم هر‌چه سریع‌تر در مورد این موضوع تحقیق و نتایج تحقیقات‌شان را منتشر کنند.
در مورد شرط سوم: آقای کارشناس! حرکت اضافه چیست؟
لطفا از کلی‌گویی درست بردارید و مصادیق را دقیق مشخص کنید تا نوازندگان تکلیف خود را بدانند. آیا نوازنده می‌تواند هنگام نواختن عطسه کند؟ می‌تواند دماغش را بخاراند؟ آیا شکستن قولنج گردن هنگام نواختن در دانشگاه کاشان مجاز است؟
در مورد شرط چهارم، اگر شما می‌خواهید با این کار نوازنده خانم دیده نشود باید به شما بگویم هر چقدر هم در حاشیه یا پشت نوازندگان باشند، باز هم دیده می‌شوند و ما گناه می‌کنیم. برای تامین این شرط می‌شود نوازنده‌های آقا روی سن آمفی‌تئاتر بنشینند ولی نوازنده‌های خانم بروند پشت تپه‌های سیلک و فقط صدای سازشان بیاید. من به آقای کارشناس فرهنگی پیشنهاد می‌کنم روی نظرات‌شان بیشتر کار کنند چون به هیچ‌وجه جلوی فساد و فسق را نمی‌گیرند.