یک اتفاق عجیب و بی‌سابقه هنری

پردیس سینمایی گلشن در مشهد شامگاه پنجشنبه پس از افتتاح رسمی با حضور مسئولان شهری و هنرمندان توسط اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شد! این اتفاق عجیب در حالی رخ داده که مسئولان اداره کل ارشاد خراسان رضوی از دلایل این اقدام ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند. افشین تحفه‌گر، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، درباره پلمب پردیس سینمایی گلشن گفته است: «اداره اماکن چیزی در این باره اعلام نکرده و نمی‌دانیم علت این اقدام چه بوده است. برای ما هم عجیب است چون تابه‌حال چنین اقدامی سابقه نداشته است.» او در توضیح بیشتر اعلام کرده: «در چنین شرایطی، اداره اماکن باید علت قانع‌کننده‌ای برای این اقدام خود داشته باشد چون ما طبق معمول همه برنامه‌ها، با نیروی انتظامی درباره برگزاری این مراسم مکاتبه کرده بودیم.» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاون سیاسی-امنیتی، استاندار و چهره‌هایی مثل داریوش ارجمند، لیندا کیانى، سارا منجزى، امیریل ارجمند، اکبر عبدى، لیلا اوتادى، هادى کاظمى، سیما تیرانداز و سالار عقیلى در این مراسم حضور داشتند. از سوی دیگر کاظم دبیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد نیز از چنین رویدادی ابراز بی‌اطلاعی کرد و به ایسنا گفت: «این شایعه باید از طریق نیروی انتظامی پیگیری شود.سینما کاملا براساس مقررات راه‌اندازی شده و با اداره اماکن نیروی انتظامی هم مکاتبه شده و برنامه هم مفصل انجام شده و بنده از پلمب مجموعه بی‌خبرم.»
بی‌خبری مسئولان ارشاد از پلمب سینمای تازه‌تاسیس در شرایطی رخ می‌دهد که برخی از اعضای شورای شهر مشهد در کانال تلگرامی خود این موضوع را تایید کرده‌اند.
به گزارش صبا، طبق آخرین اخبار به دست آمده و به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر مشهد پردیس‌سینمایی گلشن که چهارشنبه پس از بهره‌برداری به وسیله اداره اماکن بسته شده بود، عصر پنجشنبه فک پلمب شد. وی افزود: علت پلمب این مجموعه عدم رعایت برخی ضوابط قانونی بود.
گفتنی است، در مجموعه پردیس سینمایی گلشن، چهار سالن در مجموع با ظرفیتی معادل 350 نفر وجود دارد. مکان این پردیس قرار بود سالن بولینگ مجتمع آرمیتاژ باشد، اما به پردیس سینمایی گلشن تبدیل شده است.