همه باید از رئیس جمهوری و تیم اقتصادی دولت حمایت کنند


وزیر سابق اموراقتصاد و دارایی، محتوای مذاکرات خود با رئیس جمهوری را متفاوت از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها و در راستای کمک و مشاوره فکری به روحانی و تیم اقتصادی دولت عنوان کرد. علی طیب‌نیا بر همین اساس تأکید کرد که آنچه در شرایط خطیر کنونی اهمیت دارد حمایت و پشتیبانی کامل از رئیس‌ جمهوری، دولت و بویژه تیم اقتصادی ایشان است.
وی در گفت‌وگو با ایرنا، با بیان اینکه به سهم خود از هیچ کمک فکری و در صورت لزوم و نیاز، همکاری با دولت دریغ نخواهم کرد، گفت: متأسفانه در روزهای اخیر خبرهایی از مذاکراتم با رئیس جمهوری در برخی رسانه‌ها منتشر شده که بعضاً خلاف واقع بوده و با واقعیت فاصله دارد.
طیب‌نیا درباره گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها از بازگشت وی به بدنه دولت اظهار کرد: به نظر می‌رسد آنچه در شرایط خطیر کنونی اهمیت دارد، حمایت و پشتیبانی کامل از رئیس ‌جمهوری، دولت و بویژه تیم اقتصادی ایشان است تا بتوانند با طراحی و اجرای سیاست‌های مناسب به مواجهه کارآمد با تحریم‌های نامشروع و تحمیلی امریکا بپردازند؛ تحریم‌هایی که به زعم دشمنان هوشمندانه طراحی شده است و مقابله با آن نیز هوشمندی مضاعفی را می‌طلبد.


وی عنوان کرد: در این شرایط نباید اجازه داد انتشار چنین اخبار تحریف شده‌ای سبب بروز خلل و سستی در پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های دولت خدمتگزار شود. وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی گفت: به عنوان یک شهروند از همه اصحاب رسانه و فعالان اقتصادی و کارشناسان دلسوزی که دل در گرو ایران و سرافرازی آن دارند، خاضعانه می‌خواهم با همه توان در این مسیر گام برداشته و انرژی خویش را مصروف حاشیه‌سازی‌ها نکنند.
طیب‌نیا افزود: من نیز به سهم خود از هیچ کمک فکری و در صورت لزوم و نیاز، همکاری با دولت تدبیر و امید دریغ نخواهم کرد تا به فضل الهی و همفکری همه صاحب‌نظران و کارشناسان خبره و همراهی آحاد ملت، کشور عزیزمان از این گردنه حساس نیز با سربلندی و سرافرازی عبور کند. در هفته‌های اخیر برخی رسانه‌ها با توجه به حضور طیب‌نیا در دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب اسلامی، از احتمال بازگشت وی به تیم اقتصادی دولت و رایزنی رئیس جمهوری با وی خبر دادند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد وی این هفته عازم حج می‌شود.