دست مریزاد به بیرانوند

آفتاب یزد – گروه شبکه: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی کشورمان از آن دست از افرادی است که بعد شنیدن سیلابی شدن تعدادی از شهرها به ویژه خرم آباد، با جمع‌آوری کمک‌های مردمی راهی لرستان شد و به دلجویی حادثه‌دیدگان پرداخت. او در آخرین پست اینستاگرام خود تصاویری را از روند انتقال و توزیع اقلام مورد نیاز به سیل‌زدگان که مردم اهدا کرده‌اند منتشر کرد و نوشت:«هموطنان عزیز، مهرورزی و مهربانی شما توصیف ناپذیر و زبانم قاصر از لطف و عنایت شما به هموطنان سیل زده است. تمامی کمک‌های صورت گرفته طبق درخواست شما شخصا به مناطق سیل زده حمل و پس از شناسایی محل‌های مورد نظر، توسط افراد معتمد بسته بندی و به نقاطی که کمتر مورد توجه قرار گرفته، ارسال یا در حال ارسال است. امیدوارم قدر مردم خوب و نجیب را بیشتر بدانیم و برخی مسئولین بجای سلفی گرفتن، خودنمایی و ریاکاری به داد مردم گرفتار برسند و شرایط را به حالت عادی بازگردانند.»
حال این حرکت علیرضا بیرانوند از چشم کاربران شبکه‌های اجتماعی دور نمانده و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.
یکی از کاربران نوشته است:« علیرضا بیرانوند عزیز بی‌سر و صدا برای کمک به پلدختر کامیون تدارک دیده دست مریزاد»
دیگری نوشت: « علیرضا بیرانوند شخصا به پلدختر آمد. با یازده کامیون مواد غذایی و بهداشتی! بدون شوآف، بدون راه‌اندازی کارناوال و بدون سر و صدا»


فرد دیگری گفته است:« دقیقا مثل کاری که سردار آزمون تو سیل گلستان کرد، واسه شهرش و قوم و تبارش کمک کرد. دمشون گرم. امثال علی دایی هم که تو زلزله کرمانشاه بدون تعصب قومیتی مثل شیر یه تنه رفت جلو. دم امثال دایی هم گرم.»
کاربران دیگر نوشته‌اند:« اگه بلد بودیم روی کمک‌هایی که علیرضا بیرانوند برای سیل لرستان ارسال کرده مانور بدیم و درست حسابی رسانه‌ایش کنیم، بقیه سلبریتی‌ها هم یاد میگرفتن و این مسیر ادامه پیدا می‌کرد اما افسوس فقط منتظریم یکی کار اشتباه انجام بده و موج انتقادات بفرستیم سمتش
نه تحسین و تشویق کارهای خوب»، «مهم نیست سلبریتی باشی یا نه مهم اینه که از فرصتی که خداوند در اختیارت قرار داده درست استفاده کنی. علیرضا بیرانوند همشهریاشو فراموش نکرد»،« همیشه تنت سالم باشه افتخار می‌کنم که همشهری مایی»