خداوندا! عاشق دیدارتم مرا بپذیر

آفتاب یزد – گروه شبکه: تصاویری در صفحات مجازی و رسانه‌ها در حال انتشار است که حاکی از دست نوشته‌های سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است. اولین تصویر مربوط به بخشی از وصیتنامه ایشان است و دیگری دست نوشته‌ای است که سردار قاسم سلیمانی ساعاتی قبل از شهادتشان نوشته است.در بخشی از وصیتنامه سپهبد شهید سلیمانی آمده است: «همسرم، من جای قبرم را در مزار شهدای کرمان مشخص کرده‌ام. محمود می‌داند. قبر من ساده باشد مثل دوستان شهیدم. بر آن کلمه سرباز قاسم سلیمانی بنویسید نه عبارت‌های عنوان‌دار»
اما در مورد دست نوشته‌ای از سردارشهید سلیمانی که ساعاتی قبل از شهادت به جا مانده است، گفته می‌شود که ایشان این متن را کمی قبل از پرواز شهادت از دمشق به بغداد، پنجشنبه ۱۲ دی ماه نوشته و این متن را کنار آینه محل اقامت خود قرار داده و قلم را روی آن گذاشته بود.
در دست نوشته آمده است:«الهی لا تکلنی
خداوندا مرا بپذیر


خداوندا عاشق دیدارتم
همان دیداری که موسی را ناتوان از ایستادن و نفس کشیدن نمود
خداوندا مرا پاکیزه بپذیر
الحمدلله رب العالمین
خداوندا مرا پاکیزه بپذیر».
همچنین برادر سردار شهید قاسم سلیمانی نیز در مورد این دستنوشته می‌گوید:« هفته قبل از شهادتشان کنارش بودیم انگار می‌دانستیم آخرین دیدار است. شهید سلیمانی قبل از پرواز دست نوشته‌ای را می‌نویسند وهمراه با یک تسبیح و انگشتر که مربوط به یکی از شهدا است برای دخترشان می‌فرستند. آنچه که از این دست نوشته برداشت می‌شود این است که ایشان کاملا آگاه بودند که حتما شهادت نصیبشان می‌شود.»
> واکنش کاربران
اکنون دست نوشته‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.
یکی از کاربران نوشته است:«حاج قاسم جان انقدر از خدا خواستی و آخرش هم بهش رسیدی. اما نمیدونی چه آتیشی به دل ما زدی. ما چه کنیم پدر بزرگوارم؟»
دیگری نوشت:« خدایا دعای سپهبد شهید قاسم سلیمانی را درحق ماهم به اجابت برسان. آمین»
کاربر دیگری گفته است:«خدایا مرا پاکیزه بپذیر»