اجتماع بزرگ «مهر فاطمي »

همزمان با دهه امامت و ولايت و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب «اجتماع بزرگ مهر فاطمي‌» در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي صبح امروز برگزار شد. اين اجتماع در راستاي تبيين مسئله حجاب در اسلام و ارائه مطالبات بانوان با حضور بانواني از قشرهاي مختلف و خانواده‌هاي معظم شهدا تشکيل شده است.
«سردار حسن حسن‌زاده»، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در اجتماع بزرگ دختران ضمن عرض تبريک عيد قربان و غدير اظهار کرد: دشمن انقلاب اين روز‌ها به گوهري چون حجاب هجمه‌هاي زيادي وارد مي‌کند، رهبر انقلاب فرموده بودند که هر ارزشي که باعث حفظ نظام اسلامي و انقلاب اسلامي مي‌شود مورد هجمه دشمن خواهد بود لذا ملت ما به همه بانوان محجبه افتخار مي‌کند چرا که خار چشم دشمنان انقلاب هستند.
وي گفت: اين را همه دنيا بداند، زنان ما، بانوان ما از همان روزي که حضرت زهرا(س) را به عنوان الگوي تمام عيار خود انتخاب کردند از همان روز حجاب اسلامي و انقلابي را برگزيدند، شماها در دانشگاه‌ها قانون اجباري وضع و بانوان محجبه را از تحصيل در دانشگاه ها محروم مي‌کنيد و آنها را رسما اخراج مي‌کنيد.
در ادامه برنامه، گروه هنري ريحانه نمايش آهنگ عفاف را اجرا کردند، اين گروه همزمان با خواندن سرود وارد سالن شده و سپس به اجراي نمايش پرداختند.
در اين اجتماع باشکوه دختران دهه هشتادي و نودي نوشته‌هايي با عناوين «چادر مشکي من يادگار مادرم زهراست، حرمت دارد»، «حجاب تضمين کننده سلامت جامعه و مصونيت در برابر شيطان و تهاجم فرهنگي است»، « اصالت زن مسلمان عفت اوست» « حجاب يعني مديريت احساس براي حضور فعال در جامعه» را دست داشتند و با راه‌اندازي پويش «ايران عفيف» اقتدار خود را به دنيا نشان دادند. اين مراسم در ديگر شهر هاي  کشور نيز برگزار شد.