فتح‌الله‌زاده مدعی شد، کجایی قربانزاده؟

یک هفته گذشت، نه فتح‌الله‌زاده رفت و نه قربانزاده! مدیرعامل نالایق استقلال همچنان سر کار است و مشغول ماله کشیدن روی تمام تخلفاتی که انجام داده و همچنان هم دستش در جیب بیت‌المال است و با خیال راحت هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. قربانزاده هم سرکارش است و مشغول تهیه مستندات برای محکوم کردن فتح‌الله‌زاده و دیگر مدیران باشگاه‌های دولتی.
خب قبلاً هم گفته بودیم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. بعد از برنامه تلویزیونی دوشنبه شب گذشته همه منتظر پایان وقت روز سه‌شنبه قبل بودند که یکی از این دو نفر بروند. سه‌شنبه تمام شد و اتفاقی رخ نداد. بعد گفتند مدیرعامل استقلال تا شنبه فرصت دارد که ۵ میلیارد برگرداند، والا چه می‌شود و چه. شنبه هم تمام شد، پول که برنگشت هیچ، فتح‌الله‌زاده وقیح‌تر از قبل هم شد. قربانزاده هم فعلاً سکوت اختیار کرده شاید به این نتیجه رسیده این همه سروصدا مثل پرونده‌های قبل راه به جایی نمی‌برد و بهتر است سکوت کند. دیروز باشگاه استقلال بیانیه داد و طلبکارانه مدعی شد که هیچ اتفاقی رخ نداده و حتی هنوز فرصت برای پرداخت طلب استراماچونی وجود دارد و آن‌ها می‌توانند به آسیا هم برگردند. ما که بخیل نیستیم، خدا کند این همه دروغی که می‌بافید راست باشد و حداقل هوادار بینوای استقلال دلش به حضور تیمش در آسیا خوش شود. اما آقایان که گویا هنوز از تحقیر هفته گذشته مقابل چشم میلیون‌ها بیننده تلویزیونی درس نگرفته‌اند باز هم به گمان اینکه با دسته کور‌ها و کر‌ها طرف هستند از مهلتی حرف می‌زنند که خیلی وقت است تمام شده و فیفا بعد از آن با کسی شوخی ندارد.
اینکه چند اصطلاح انگلیسی را سرهم کنید و با کج و کوله کردن دهانتان از «گرندز رأی» حرف بزنید مشکلتان را حل نمی‌کند. البته ممکن است برخی ساده‌لوحان باور کنند، اما بهتر است متوجه باشید که همه می‌دانند مهلت پرداخت طلب استراماچونی چند سال است که به سر رسیده و استقلال تاکنون چند بار مهلت گرفته و پول‌های گرفته شده به این بهانه را پرداخت نکرده است! پس هر چیزی که در مورد دیگران فکر می‌کنید خودتان هستید و این بازی با الفاظ فقط برای سپری کردن این زمان اندک باقیمانده است تا مثلاً بگویید ما کار کردیم و نشد. این راهکار جدیدی است برای خالی کردن جیب مردم و بیت‌المال برای اینکه جناب فتح‌الله‌زاده باز هم پول بگیرد و خرج جای دیگری کند یا همان چک قبلی را دوباره به بانک ببرد و نقدش کند. کجای کاری جناب قربانزاده؟!
در این میان نکته تأسفبارتر از تمام این‌ها این است که باز هم هیچ خبری از برخورد نیست. سازمان خصوصی‌سازی هم با تمام ادعا و سروصدایی که به راه انداخت ناگهان ساکت شد، درست مثل بهارستان‌نشینان که در پرونده‌های قبلی حرف از برخورد و بازداشت می‌زدند، اما خیلی زود تب تندشان عرق کرد و همه چیز را فراموش کردند. تأسف‌آور است که مدیران فوتبال با فسادی که هر روز علنی‌تر از قبل می‌شود همچنان می‌مانند و به ریش همه می‌خندند و تأسقبارتر اینکه هنوز فوتبال ایران می‌خواهد با چنین مدیران فاسدی راه پیشرفت را بپیماید.