مطالبه دختران انقلاب از مسئولان درساماندهی حجاب و عفاف

همزمان با سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ حجاب و عفاف با حضور گسترده مردم پایتخت و خانواده شهید آرمان علی‌وردی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
 در این مراسم به مناسبت تولد شهید آرمان علی‌وردی، مادر شهید به حجاب‌اولی‌ها چادر هدیه داد. همچنین ابوذر روحی و امیر عباسی به صورت زنده سرود حجاب را اجرا کردند. در این مراسم که با حضور اقشار مختلف و ظاهر‌های متفاوت زنان و دختران ایرانی برپا شده بود، دختران و مادران ایرانی از دلایل علاقه‌مندی و تعهدشان به عفاف و حجاب گفتند.
مراسم روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی با دعوت جمعیت دختران انقلاب برگزار شده بود. بهاره جنگروی، مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب در همین خصوص اصلی‌ترین حامی دختران انقلاب را شهدا و حجاب را وصیت آن‌ها دانست و افزود: حجاب اولویت منظومه فکری حضرت امام (ره) بود. کمتر از یک ماه از شکل‌گیری انقلاب، حضرت امام (ره) در سخنرانی کوبنده خود، تأکید بر حجاب شرعی زنان برای حضور در جامعه داشتند. عده‌ای هستند که می‌خواهند بگویند امام (ره) الزامی بر حجاب نداشتند، چون خودشان از قطار انقلاب پیاده شده‌اند و تفکراتشان دچار تغییر شده است، از طریق تغییر تفکرات خود می‌خواهند خط امام و مواضع امام را دچار تحریف کنند، اما عده‌ای که زنان را ابزاری برای رأی آوردن در انتخابات می‌دانند و سر حجاب در مناظرات کوتاه می‌آیند، بدانند که رهبری فرمودند «کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی ماست».
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید برنامه‌های خود را در ارتباط با ناهنجاری‌های حوزه حجاب به خانواده‌های شهدا ارائه دهند، افزود: ما دختران انقلاب، از همه جای ایران روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی گرد هم آمدیم تا دغدغه خود را در قبال حجاب و حیا و عفاف با صدای بلند بیان کنیم. خانواده‌های شهدا بعد از این تجمع خواهان ارائه برنامه‌های مسئولان درباره ساماندهی طرح‌های حجاب و عفاف هستند.