می‌خواهیم کشور ما مرکز تمدن جدید اسلامی شود

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه به‌دنبال این هستیم که کشور ما مرکز تمدن جدید اسلامی شود، گفت: «علم، تراز شخصیت کشورها را تعریف می‌کند و ما می‌خواهیم با علم به قدرت غنی، شخصیت و منزلت برسیم.»
نشست دانشگاه حکمت‌بنیان با حضور برخی از روسای دانشگاه‌های برتر و معین، صبح دیروز، در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد. این نشست که پس از بازدید چندساعته رئیس‌جمهور از این دانشگاه و با حضور دانشگاه‌های برتر تهران برگزار شد، با سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و زلفی گل وزیر علوم همراه بود. سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع شرکت‌کنندگان در این نشست با اشاره به اینکه حضور رئیس‌جمهور و بازدید از دانشگاه امام حسین(ع) خاطره دل‌انگیزی را برای ما رقم زد، گفت: «امیدواریم بتوانیم بخشی از رسالت خود را در احیای اصل تمدنی اسلام در ایران عزیز به ثمر برسانیم.»
وی با بیان اینکه وسعت جوامع به اندازه توسعه ذهن‌های آن جامعه است، گفت: «ما در کشور خودمان تجربه 45ساله‌ای داریم. امروز در دنیا اثری از کشورهای ضعیف نیست؛ جامعه‌ای می‌ماند که قوی باشد و برای قوی بودن باید به علم و دانش مسلط شد. علم تراز شخصیت کشورها را تعریف می‌کند و ما می‌خواهیم با علم به قدرت غنی، شخصیت و منزلت برسیم.» سردار سلامی با اشاره به اینکه به‌دنبال این هستیم که کشور ما مرکز تمدن جدید اسلامی شود، گفت: «در این مسیر نیازمند علم، هنر و فرهنگ هستیم و شما استادان پیش‌قراولان این حرکت هستید. بنده به‌عنوان فرمانده سپاه پاسداران خادم شما استادان و دانشمندان هستم و اعلام می‌کنم که هر دانشگاه و مؤسسه و استادان و دانشجویانی که بخواهند از نزدیک با مراکز سپاه و مراکز فناوری آن آشنا شوند، این آمادگی برای حضور در این مراکز از جانب ما وجود دارد.»

 

سایر اخبار این روزنامه
موافقت دولت با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان وزیر ارتباطات: بهای ترافیک داخل ۴۰ درصد ترافیک بین‌الملل محاسبه می‌شود خیز ایران و ترکیه برای رسیدن به هدف‌گذاری تجارت ۳۰ میلیارد دلاری می‌خواهیم کشور ما مرکز تمدن جدید اسلامی شود حل مسائل کشور نیاز به «آن‌طرف آبی‌ها» ندارد شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنید انبوهی از پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش الحاق شد دلایل افزایش تعرفه اینترنت از زبان مدیران اپراتورها آیا دومینوی «جلیقه سبزها» در راه است؟ داوطلبان، حامی بیماران نیازمند هنرمندانی که لرزه به تن صهیونیست‌ها می‌اندازند! ایران اشک امارات را درآورد! دستکاری در آزمون خلبانی داماد حسن روحانی و ارسال پرونده به قوه قضاییه سهمیه آرد ۳۰۰ نانوایی متخلف در تهران صفر شد حکم قصاص قاتل شهید «فرید کرم‌پور حسنوند» اجرا شد امیرعبداللهیان خواستار ایفای نقش فعال‌تر روسیه برای توقف جنگ غزه شد نظر دانش‌آموزان از سال آینده در ارزشیابی معلمان تأثیرگذار است نگاره «مولود کعبه» اثر استاد محمود فرشچیان بزرگی بحران در اسرائیل، بزرگ‌تر از بحران در غزه است! آموزش به سبک حضرت علی(ع)