سرخط خبرها!

هومن جعفری - * اعلام شده که 10 نهنگ عنبر در سواحل اندونزی خودکشی کرده‌اند. هنوز هیچ یک از مقامات رسمی ایران یا اندونزی به تکذیب رابطه خودکشی این نهنگ‌ها با پرونده معروف نهنگ آبی نپرداخته‌اند!
* آقایی به نام «جز خراسانی» به همراه دو نفر دیگر در حرم شاه عبدالعظیم بست نشسته! این دو نفر البته «راک خراسانی» و «پاپ خراسانی» نیستند! طرفداران سبک‌های دیگر موسیقی بعد از شنیدن بست نشستن جز خراسانی‌، فکر کرده‌اند که جاز خراسانی یک سبک موسیقی است! البته ما خودمان به علاقه‌مندان بلوز را پیشنهاد می‌کنیم. سبک قشنگ‌تری هم هست.
* پیمانکار بیمارستانی که در همان لحظه اول زلزله کل یوم به باد فنا رفته بود‌، بازداشت شد! ظاهرا ایشان سنتی را با صنعتی قاطی فرموده بود!
* شایعه شده که حریری قرار است خودش برگردد بیروت اما زن و بچه‌هایش در عربستان به صورت گروگان بمانند! الان کلا شرایط یک‌طوری شده که اعضای خانواده حریری به صورت زوج و فرد در عربستان و لبنان حرکت می‌کنند و همیشه هم یک گرویی در ریاض دارند. قرار شده برادر حریری به ریاض برود که خانواده‌اش بتوانند به لبنان برگردند!


***
محمد حاجی حسینی در بیمارستان بستری شد. این طنزپرداز پیشکسوت، همانی است که در صبح جمعه با شما برای ما بحر طویل می‌نوشت. البته به اندازه سلبریتی‌ها خبری نیست ولی همکار پیشکسوت ماست که در گل‌آقا طنز می‌نوشت. کاش الان که تعداد طنزنویس‌ها در روزنامه به اندازه سپری دریانی در خیابان‌ها زیاد شده، این خبر هم در ستون‌های طنز کار شود. خودمان هم یک روز پیر می‌شویم.