مهدی قائدی بازیکن استقلال دچار سانحه رانندگی شد وضعیت قرمز برای جوان اول آبی ها

مهدی قائدی بازیکن استقلال برای انجام امور مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود، که در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی در اتوبان امام علی بوشهر خودرواش واژگون شد و به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان شهدای خلیج فارس بستری شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در همین رابطه، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر در مورد جزئیات این تصادف گفت: ساعت ۱:۳۰ بامداد مهدی قائدی بازیکن استقلال به همراه پنج نفر دیگر سوار بر خودرو ام وی ام بودند که به علت سرعت زیاد خودرو واژگون شد.
او ادامه داد: از ۶ سرنشین خودرو، پنج نفر زخمی شدند که سه نفر سرپایی مداوا شدند و 2 نفر در بیمارستان بستری هستند. به گفته سرهنگ کشکولی، مهدی قائدی از صبح روز دوشنبه نهم بهمن ماه در بخش آی سی یو بیمارستان شهدای خلیج فارس بستری شد.
بر اساس آخرین اخبار تایید شده وضعیت بازیکن استقلال نیز در شرایط پایداری قرار دارد. دکتر زارع‌زاده مدیر اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس در این رابطه گفت: آقای قائدی به دلیل شدت ضربه و خونریزی داخلی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر بخش در مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد و شرایط پایداری دارد.


معاون درمان بیمارستان شهدای خلیج فارس ادامه داد: فعلا شرایط انتقال قائدی به بیمارستان دیگری فراهم نیست و این اطمینان خاطر را به هواداران استقلال می‌دهیم که با تمام امکانات مجهز بیماستان به درمان این بازیکن ادامه خواهیم داد.
گفتنی است مهدی قائدی که بعد از تصادف سنگین، کبد خود را عمل کرده بود و گفته می‌شد دچار خونریزی در طحال هم بوده، مشخص شده که طحال این بازیکن و دنده‌های او هم دچار آسیب بوده و در نهایت پزشکان اقدام به خارج کردن طحال این بازیکن کردند. در همین رابطه علیرضا باقری، رئیس بخش پیوند اعضای بیمارستان شهدای خلیج فارس نیز درباره آخرین وضعیت قائدی اظهار کرد: کبد قائدی عمل شده است و فعلا کبد او نیاز به پیوند ندارد. الان هم در ICU به سر می‌برد. در حال حاضر فقط کبد قائدی عمل شده و طحالش هم تخلیه شده است. وضعیت او رو به بهبود است.
برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند، احمدرضا شاکر که در هنگام سانحه همراه قائدی بود، به دلیل آسیب دیدگی شدید و ضربه مغزی فوت کرده است اما برخی منابع محلی نوشته‌اند که فرد همراه قائدی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر است و هنوز فوت وی اعلام نشده است.
از سوی دیگر دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت این باشگاه، درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی گفت: ما با بیمارستانی که مهدی قائدی در آن بستری است در ارتباطیم. او ۷ صبح تحت عمل جراحی قرار گرفته و شرایطش به طور کامل تحت کنترل است. در صورتی که شرایط پروازی فراهم باشد، خودم راهی بوشهر می‌شوم تا از نزدیک شرایط قائدی را تحت نظر داشته باشم.