می‌خواهید فیلتر کنید و به گردن رهبری بیندازید؟

خطیب نمازجمعه مشهد پیشرفت‌های کشور را مرهون هدایت داهیانه رهبری و مشکلات ناشی از مدیریت دولت‌ها دانست و با انتقاد از مسوولانی که به حرف رهبری گوش نمی‌دهند، گفت‌: روزی بیخود گفتید دستتان روی دکمه فیلتر نمی‌رود و حالا می‌خواهید به گردن رهبری بیندازید‌.
حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد گفت‌: در این سال باید مشکلات داخلی خودمان را حل کنیم‌. پیشرفت و پیروزی ما در عرصه‌های مختلف ازجمله دفاعی و سیاسی مرهون هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری است‌. مشکلات داخلی و اقتصادی کشور ما هم نتیجه مدیریت‌های مختلف و متنوعی است که به‌وسیله دولت‌ها بوده و نتوانستند کشور را اداره کنند‌. علم‌الهدی با بیان اینکه تجربه نشان داد که مقام معظم رهبری همواره اقداماتی بجا را پیشنهاد کرده‌اند، ابراز داشت‌: اگر در حل مشکلات اقتصادی نسخه‌های رهبری به‌کار بسته شود، این مشکلات حل می‌شود و سال چهلم، باید سال اجرای این نسخه‌ها توسط دولت و مجلس و همچنین مردم باشد‌. وی با بیان اینکه تاکنون همواره نسخه نجات‌بخش کشور از جانب رهبری بوده اما رسم شده که به حرف رهبری گوش نمی‌کنند و بعد شکست می‌خورند و مشکلات را به گردن رهبری می‌اندازند، عنوان کرد‌: مشکلات اقتصادی که به رهبری کار ندارد‌. چرا به گردن رهبری می‌اندازید‌. رهبری چهار سال است که از اقتصاد مقاومتی می‌گوید‌. شما چرا گوش نکردید‌. نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی همچنین به موضوع فیلترینگ تلگرام اشاره کرد و گفت‌: از چهار سال پیش در همین مکان مقدس و از همین تریبون مساله فیلتر شبکه‌های خارجی را مطرح کردم اما شما فحش دادید و جنجال کردید و حالا خودتان به این نتیجه رسیدید که تمام مشکلات کشور و مفاسد اخلاقی ناشی از همین است‌. علم‌الهدی اضافه کرد‌: حالا خودتان می‌خواهید فیلتر کنید و می‌خواهید به گردن رهبری بیندازید‌. بیخود این‌که یک روزی گفتید دست ما روی دکمه فیلتر نخواهد رفت و حالا می‌خواهید فیلتر کنید، به گردن رهبری نیندازید‌.
علم‌الهدی افزود‌: به هر حال این رهبر، رهبری این مملکت است‌. هم رهبر ملت و هم رهبر دولت است‌. تمام مسوولیت‌های شما چه در مجلس و چه دولت بدون تنفیذ این رهبر مشروعیت نداشته و حرام است‌. این درست نیست که مردم ما مقید به اجرای فرمان رهبری جنس مرغوب و پارچه مرغوب خارجی نخرند اما مسوولان با کشورهای خارجی قرارداد ببندند که کل ثروت کشور به خارج برود‌.