40 درصد تخفیف ویژه در طرح ترافیک جدید

ایسنا- مدیر کل واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از ارائه تخفیف ویژه40 درصدی در طرح ترافیکی جدید خبر داد.
مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اجرای طرح ترافیکی جدید از اول اردیبهشت‌ماه سال‌جاری گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر تهران و تاییدیه فرمانداری تهران، شهرداری تهران ملزم به اجرای طرح ترافیکی جدید که برپایه پرداخت عوارض است شده و بر این اساس عوارض اخذ شده از شهروندان برپایه ساعت ورود و خروج‌شان در محدوده طرح ترافیک تعیین خواهد شد.
وی با بیان اینکه ساعت طرح ترافیک جدید از 6:30 تا ساعت ۱۹ خواهد بود و پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی نیز‌ طرح ترافیک اجرا نمی‌شود، ادامه داد: برابر مصوبه در این طرح، دو مورد تخفیف برای شهروندان در نظر گرفته شده به‌گونه‌ای که افرادی که معاینه فنی برتر را اخذ کنند از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند و همچنین اگر افراد از قبل نیز حساب شهروندی‌شان دارای شارژ باشد از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند که جمعا ۴۰ درصد تخفیف خواهند داشت.
مدیرکل واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افرادی که از تخفیف برخوردار هستند همچون خبرنگاران، جانبازان و... باید معاینه فنی برتر اخذ کنند، گفت: هر خودرویی که معاینه فنی برتر داشته باشد از 20 درصد تخفیف این قسمت بهره‌مند می‌شود و هر خودرویی که حساب مالی آن شارژ داشته باشد نیز از 20 درصد تخفیف دیگر بهره‌مند می‌شود و این مساله جدا از تخفیفات دیگر است.