آلمان‌ها بعد از 80 سال در مرحله گروهی جام‌جهانی حذف شدند دوباره حذف قهرمان

گروه ورزشی - مانشافت‌ها با قبول شکست مقابل کره جنوبی از رقابت‌های جام‌جهانی حذف شدند.
تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته در حالی آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی به مصاف نماینده قاره آسیا رفت و با توجه به نتایج دو دیدار اول خود نیاز به برد بیش از 2 گل دشتند در دقایق پایانی نتیجه را با حساب 2 بر صفر به حریف خود واگذار کردند تا هم از صعود به جمع 16 تیم باز بمانند و هم روند حذف قهرمانان دور قبل در مرحله گروهی را مثل دو دوره گذشته حفظ کنند.
ژرمن‌ها بعد از 80 سال نتوانستند صعود کنند. آنها آخرین بار در جام‌جهان 1938 در مرحله گروهی حذف شده بودند.
شاگردان یوآخیم لو که اخیرا قرارداد خود را تا سال 2022 با فدراسیون آلمان امضا کرده بود با نتایج ضعیف شوک بزرگی به هواداران قهرمان 4 دوره جام‌جهانی وارد کرد. ژرمن‌ها در این مسابقات با دو شکست مقابل مکزیک و کره جنوبی و تنها یک برد برابر سوئد که در دقایق آخر رقم خورد با جام بیست‌ویکم خداحافظی کردند. به نظر می‌رسد آنها در رده‌بندی کل مسابقات این جام هم جایگاه مناسبی به دست نیاورند و حتی از تیم‌هایی مثل ایران پایین‌تر قرار بگیرند.


به‌نظر می‌سد جام‌جهانی روسیه همچنان آبستن حوادث دیگری هم باشد. نمایش ضعیف تیم‌های بزرگی مثل آرژانتین، فرانسه و آلمان و صعود میلیمتری اسپانیا و پرتغال این شانس را به سایر تیم‌هایی که کمتر مدعی هستند می‌دهد تا به حضور در مراحل پایانی امیدوار باشند.
نمایش دلپذیر بلژیک و کرواسی طرفداران این دو کشور را امیدوارتر می‌کند تا آنها تا مراحل پایانی جام بالا روند و بازی 2 تیم آرژانتین و فرانسه در مرحله یک‌هشتم که به حذف قطعی یکی دیگر از مدعیان می‌انجامد این امیدواری را دو چندان می‌کند.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس فراکسیون اصناف مجلس: با همکاری اصناف مشکلات اقتصادی افشاگری‌های اخیر وزیر ارتباطات و رئیس سازمان بازرسی کل کشور چه کمکی به وضعیت آشفته بازار می کند؟ آلمان‌ها بعد از 80 سال در مرحله گروهی جام‌جهانی حذف شدند دوباره حذف قهرمان رضا دهکی قطره‌های شفافیت «ابتکار» خواسته رئیس‌جمهوری از قضات در همایش قوه قضائیه را بررسی می‌کند از واقع‌نمایی تا سیاه‌نمایی «ابتکار» از اثرگذاری آموزش‌های «ش م هـ » گزارش می‌دهد شیمی مرگ! در حالی که برخی نمایندگان از لزوم کمک به دولت می گویند، برخی دیگر به فکر استیضاح جمعی از وزرا و عدم کفایت رئیس جمهوری هستند فوتبالیست‌های مشهوری که در سینما بازیگر شدند بازی از زمین سبز تا پرده نقره ای غافلگیری احتمالی آمریکا برای ایران چیست؟ ایران و سیاست هر روز سورپرایز ترامپ رئیس جمهوری در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت: دولت نه کنار می‌کشد، نه استعفا می‌دهد آلمان‌ها بعد از 80 سال در مرحله گروهی جام‌جهانی حذف شدند دوباره حذف قهرمان واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت: دولت به دنبال عضویت در FATF نبوده و نیست