رئیس فراکسیون اصناف مجلس: با همکاری اصناف مشکلات اقتصادی

را پشت سر خواهیم گذاشت
رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت و نوسانات شدید ارز و قیمت کالاها و بی ثباتی بازار ابراز نارضایتی کرد و گفت: خواستار تشکیل جلسه فوری نسبت به ساماندهی اوضاع و رسیدگی به دغدغه مردم و داشتن احساس مسئولیت بیشتر دولت نسبت به مردم هستیم.
شهباز حسن‌پور در گفت‌و گو با ایسنا ضمن تشکر از کسبه مومن، متدین و وفادار به خاطر همدردی و همکاری با نظام مقدس جمهوری اسلامی در وضعیت موجود، اظهار کرد: با همکاری اصناف مشکلات اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان قسم خورده‌ نظام را مایوس خواهیم کرد. رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی بی سابقه در استان کرمان عنوان کرد: خواستار اعزام هیئتی فوری از کارشناسان و مدیران وزارت خانه‌ مربوطه برای رفع مشکلات بحران آب به استان کرمان هستم. حسن‌پور در پایان ضمن قدردانی از تیم ملی فوتبال ایران و درخشش در جام جهانی از طرف مردم خون گرم دیار کریمان تصریح کرد: هفته قوه قضاییه را به قضات مومن و متدین و پاک دست کشور و استان کرمان تبریک عرض می‌کنم.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس فراکسیون اصناف مجلس: با همکاری اصناف مشکلات اقتصادی افشاگری‌های اخیر وزیر ارتباطات و رئیس سازمان بازرسی کل کشور چه کمکی به وضعیت آشفته بازار می کند؟ آلمان‌ها بعد از 80 سال در مرحله گروهی جام‌جهانی حذف شدند دوباره حذف قهرمان رضا دهکی قطره‌های شفافیت «ابتکار» خواسته رئیس‌جمهوری از قضات در همایش قوه قضائیه را بررسی می‌کند از واقع‌نمایی تا سیاه‌نمایی «ابتکار» از اثرگذاری آموزش‌های «ش م هـ » گزارش می‌دهد شیمی مرگ! در حالی که برخی نمایندگان از لزوم کمک به دولت می گویند، برخی دیگر به فکر استیضاح جمعی از وزرا و عدم کفایت رئیس جمهوری هستند فوتبالیست‌های مشهوری که در سینما بازیگر شدند بازی از زمین سبز تا پرده نقره ای غافلگیری احتمالی آمریکا برای ایران چیست؟ ایران و سیاست هر روز سورپرایز ترامپ رئیس جمهوری در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت: دولت نه کنار می‌کشد، نه استعفا می‌دهد آلمان‌ها بعد از 80 سال در مرحله گروهی جام‌جهانی حذف شدند دوباره حذف قهرمان واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت: دولت به دنبال عضویت در FATF نبوده و نیست