ای کاش حرمت استاد را نگه می‌داشتی

آفتاب یزد - مریم گندمکار: دوشنبه شب محمد حسین میثاقی ، در برنامه فوتبال برتر به عادل فردوسی‌پور، کسی که به گفته خودش،هرچه در کار دارد و آموخته از اوست، کنایه زد. این مجری جوان که گویا نمی‌خواهد از حواشی دوری کند، در معرفی آیتم جدید برنامه فوتبال برتر برای آنالیز فوتبال ایران با اجرای مجید جلالی، می گوید:«تو این سال‌ها عادت کردیم به حاشیه‌ها بپردازیم و هر وقت قرار بوده درباره بحث‌های کارشناسی و ساختاری حرفی بزنیم گفتیم حتما در یک برنامه کارشناسی ویژه به آن می‌پردازیم ولی هیچ وقت آن برنامه ویژه وقتش نرسید». عبارتی که خیلی سریع همه یادشان افتاد عادل فردوسی پور از آن استفاده کرده بود.جالب اینکه در دل همه انتقادها از میثاقی برای برنامه جدیدش و ماجرای فردوسی پور، حالا او به استاد پیشینش روی آنتن کنایه هم می‌زند!
حالا کنایه او به عادل فردوسی پور بار دیگر او را در کانون توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار داد و واکنش‌های انتقادی آنها را
در پی داشت.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است:«باورش سخت است اما واقعیت دارد؛کنایه میثاقی به فردوسی‌پور. انگار یادش رفته که از او آموخته است»


کاربر دیگری گفته است:« کل برنامش کپیه و‌هیچ‌جذابیتی نداره جالبه که به فردوسی پورم کنایه میزنه»
دیگری نوشت:« بله از موقعی که برنامه ۹۰ متوقف شده، و این آقا شده مثلا جایگزین، دیدیم چقدر اوضاع فوتبال خوب شده، دیدیم چقدر حواشی کم هست ! دیدم دلالی اصلا نیست ! دیدیم چقدر شما و کارشناسان خوب آنالیز می‌کنید!»
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد:
« آقای میثاقی درخت هر چه پربارتر
سر به زیر تر... هرگز کسی را که ،چیزی از او آموختی فراموش نکن! چرا که استاد فن آخر را بر اثر تجربه کسب کرده و زمانه، به انسان می‌آموزه و اون کسب نمیشه مگر با تجربه. به عادل فردوسی پور طعنه مزن چرا که او استاد توست و آموخته از زمان و تجربه کسب کرده و کارش رو بلده. بکوش تا خوبترین خودت باشی »
کاربران دیگر گفته‌اند:« اینکه فردوسی پور ،
فردوسی پور شد تنها به خاطر داشتن میکروفون نبود! فردوسی پور به خاطر استفاده درست از میکروفون و صداقتش در دل مردم جای گرفت! از صفر شروع کرد و با خلاقیتش برنامه را روز به روز بهتر کرد و.... به موفقیت رسید. ولی شما ...»،‌«حتی یک ذره هم در این سالها از عادل فردوسی پور یاد نگرفته»،‌«مصداق کامل نمک خوردن و نمکدان شکستن. نمک روی زخم پاشیدن هستید جناب میثاقی»،‌«دقیقا میخواد ادای فردوسی پور رو در بیاره، جالبه که به او تیکه هم میندازه»،‌«آقای میثاقی...گرفتن صندلی استاد کم نبود که حالا تیکه پرونی هم میکنی؟ وقتی تو برنامه‌‌ فوتبال برتر کارشناس داوری آوردی و آیتم پخش کردی،گفتم باز خداروشکر...این برنامه روزها پخش میشه و آدم رو کمتر ناراحت میکنه. ولی پا رو فراتر گذاشتی و به دوشنبه شب‌ها کشوندیش! میگی میخوای به اصول فوتبال بیشتر از حواشی بپردازی...خیلی ببخشید مگه چاره‌ دیگه‌ای هم داری؟»،‌»میثاقی باید به خودش طعنه بزنه نه فردوسی پور»،‌«اون روز رو میبینم که میثاقی هیچ برنامه ای رو آنتن نداره و به قهقرا رفته»،‌«اداى فردوسى پور رو در میارى،تیکه هم میندازى»، «جناب میثاقی مشکل شما این است که تمام ساعت سر کلاس برنامه‌های استادت جناب فردوسی پور
عزیز حاضر نبودی. والا در هر
برنامه‌ای گفتند مفصل می‌پردازیم اگر به ایشون اجازه داده شده باشد قطعا با برنامه ریزی دقیقشون در برنامه بعدی مفصل به موضوع پرداختند»،‌«چقدر نبود عادل حس میشه. میثاقی یادش رفته کی استادش بود که حالا بهش تیکه میندازه .آقای میثاقی یادت نره »،‌«فکر میکنه با این کارها مردم دوستش دارن محبوبیت زحمت و رنج ومرارت می خواد نه از این حرفها»،‌ «کاری به درستی و غلطی برنامه ندارم فقط اینو میدونم که میثاقی حرمت نگه نداشت»،‌«یه زمانی گواردیولا تو بارسلونا تیمش انقدر خوب بازی میکرد که میگفتن نهایت زیبا بازی کردن رو نشون میده،یعنی فوتبال زیبا رو تموم کرده،بالاتر از اون دیگه نبود،حکایت برنامه نود هست، فردوسی پور نهایت برنامه فوتبالی بود، دیگه کسی نمیتونه مثل اون برنامه فوتبالی درست کنه که آقای میثاقی بخواد به استادش تیکه بندازه»،‌« آقای میثاقی شما هیچ وقت نمیتونی جای فردوسی پور رو بگیری و برنامه‌ای مثل نود رو بسازی و توقع داشته باشی مخاطب هم داشته باشی اما حالا چرا داری با تیکه انداختن به عادل فردوسی‌پور خودت رو زیر سوال میبری»، «کاش حرمت استادت را نگه میداشتی»، «همین که دائم تیکه میندازه یعنی چقدر بچه هست و چقدر عادل بزرگ بود».