عملکرد شورای شهر باعث شد خدمات قالیباف به چشم بیاید

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل جبهه پایداری در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران به نکاتی پیرامون انتخابات مجلس یازدهم، احتمال حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده و... اشاره کرده است. در ادامه بخشی از آن را می‌خوانید.
*{در خصوص حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری}: به نظرم این حرف نمی‌تواند از امروز قابل پیش بینی باشد، چون معمولا افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری قصد شرکت دارند، دو الی سه ماه قبل از انتخابات ظاهر می‌شوند؛ وگرنه من هم در این دوره انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم، دلیل نمی‌شود که این کار من به منزله شرکت در انتخابات ریاست جمهوری باشد.
*{با اشاره به حضور قالیباف و کمک به پیروزی اصولگرایان در مجلس}: با توجه به عملکرد شورای شهر اخیر، خدمات آقای قالیباف خیلی به چشم آمد، ممکن است برخی رسانه‌ها بر علیه او تبلیغ کنند، اما بالاخره خدمات زیادی به مردم کرده است و فکر می‌کنم از این جهت کمک کننده باشد.
*{ با اشاره به لیست واحد رسیدن جبهه پایداری با شورای ائتلاف}: هنوز چیزی مشخص نیست، اما امیدواریم این اتفاق بیفتد و شورای ائتلاف و جبهه پایداری، یک لیست منتشر کنند تا به موفقیت نزدیک‌تر شوند.