نامه مهم سیدحسن خمینی به روحانی برکناری رئیس دانشگاه آزاد قانونی نیست

همدلی | یک ماه پس از برکناری حمید میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، که از سوی برخی از چهره‌های سیاسی و اجتماعی، مشکوک توصیف شده بود، نامه‌ای از سوی آیت‌الله سید حسن خمینی، عضو هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به رییس جمهور منتشر شد که در آن ضمن اعلام فقدان وجاهت قانونی در موضوع عزل رییس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار ورود وی به موضوع شد.
در نامه‌ای که سید حسن خمینی خطاب به رئیس جمهور نوشته آمده است:«به نظر اینجانب روند عزل برادرمان جناب آقای میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نیست و حداقل آن است که شبهه غیرقانونی بودن آن بسیار قوی است. هم چنین نصب سرپرست نیز بدون رای گیری در هیات امنا بوده است. ورود حضرتعالی در مسئله حتما مفید و راهگشا خواهد بود . »
این نامه که در تاریخ دوم خردام 96 نوشته شده، پس از آن منتشر شد که یک روز پیش از آن یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رئیس فقید هیئت امنای دانشگاه آزاد، نیز از سمت خود در ریاست دفتر رئیس دفتر هیات امنای این دانشگاه برکنار شد.موضوعی که برخی از رسانه‌ها آن را چرخش دکتر علی‌اکبر ولایتی؛رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد، پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفنسجانی خوانده بودند.
سایر اخبار این روزنامه
در پی اعتراض جمعی از سپرده‌گذاران موسسات مالی کاسپین در گفت وگوی همدلی با کامران ندری « اقتصاددان» مطرح شد اختلاف سازمان نظام پزشکی و خانواده کارگردان معروف بر سر علت فوت بازگشت «مرگ کیارستمی» به سر خط خبرها نامه مهم سیدحسن خمینی به روحانی برکناری رئیس دانشگاه آزاد قانونی نیست حمید تقوی‌فر دولت دوازدهم؛ تقابل و تعامل نان و آزادی چالش شورای سیاست‌گذاری اصلاحات لزوم وزارت زنان بر آموزش و پرورش مواضع تند علیه اعراب، شکاف آنها را به اجماع تبدیل می‌کند رویکرد جدید قطر؛‌ فرصتی برای دیپلماسی ایران ‌اقدامات مثبت دولت در جذب سرمایه گذاری تاثیر توسعه خوزستان بر توسعه کشور رئیسی با به کار بردن عبارت مهندسی در انتخابات رسما از خطوط قرمز عبور کرد پایان نجابت؟! روایت سخنگوی فراکسیون امید از علت مخالفت با نائب رئیسی مجلس مصائب یک دیدار برای مطهری هشدار شدید اللحن رئیس قوه قضاییه: بساط «رفع حصر» را جمع نکنید، ما جمع می‌کنیم رحمت یا زحمت؟! شورای جدید وچند یادآوری بوی تند سوم تیر می‌آید؟