شایعه آوردن تانک به سنندج کذب است

فرمانده سپاه بيت‌المقدس استان کردستان گفت: احزاب 20روز قبل از مرگ مهسا اميني جلسه‌اي براي ايجاد ناامني در ايران تشکيل داده و کومله و دموکرات اعلام حضور با سلاح کرده‌اند.
سردار سيد صادق حسيني عصر امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه که در کتابخانه امام خامنه‌اي سنندج برگزار شد، با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و تبريک هفته وحدت و ميلاد پيامبر اکرم(ص) اظهار داشت: همه ما به مسلمان بودن خود افتخار کرده و معتقديم که آخرين سفير و فرستاده خداوند براي هدايت انسان‌ها، پيامبر خاتم(ص) است.
وي با بيان اينکه نشست با اصحاب رسانه منتقد و موافق به‌صورت فصلي برگزار شود، گفت: البته انتظار مي‌رود در اين نشست‌ها راهکار نيز ارائه شود.
فرمانده سپاه بيت‌المقدس استان کردستان با بيان اينکه در هيچ کشوري به اندازه ايران آزادي نيست، اما باز برخي‌ها مي‌گويند آزادي نيست خاطرنشان کرد: براي منتقدان نيز که عده‌اي محدود هستند، احترام قائل بوده و هيچ کسي با آنان برخورد نخواهد کرد، اما حساب اغتشاشگران وقتي اموال‌عمومي را تخريب مي‌کنند، جداست.


وي با بيان اينکه خسارت به بيت‌المال، به ضرر خود مردم است، افزود: 573 سمن در استان مجوز فعاليت داشته، انتظار مي‌رود نخبگان در چنين شرايطي نقش‌آفريني کنند.
حسيني با اشاره به اتفاقات اخير بيان کرد: پس از مرگ مهسا اميني بنده به همراه استاندار و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و جمعي از مسئولان استاني در منزل مرحومه حضور يافتيم و با پدر و بستگانش صحبت و ابراز همدردي کرديم، رئيس‌جمهور نيز 17دقيقه در تماس تلفني با پدرش صحبت کرده و هيچ محدوديتي بابت حضور مردم در مراسم ختم وجود نداشت اما برخي‌ها دنبال دروغ‌پراکني هستند.
وي با ابراز تاسف از اينکه در جريان اغتشاشات اخير کسي در برابر آتش‌زدن قرآن واکنشي از خود نشان داد، اظهار کرد: مغازه بستن دردي دوا نمي‌کند.
فرمانده سپاه بيت‌المقدس استان کردستان به پشت‌پرده اتفاقات ناشي از مرگ مهسا اميني اشاره کرد و افزود: 20روز قبل از اين حادثه جلسه‌اي در اقليم عراق درباره ايجاد ناامني در ايران برگزار مي‌شود، دموکرات، کومله و احزاب هر کدام طوري اعلام آمادگي کرده و مي‌گويند سلاح به دست به ايران و کردستان خواهيم رفت و مرگ‌ مهسا اميني تنها بهانه‌اي بود.
وي با بيان اينکه ايران متعلق به همه ايرانيان است، عنوان کرد: در همين کردستان اکثر مسئولان استاني بومي استان و اهل‌سنت هستند اما عده‌اي مدام دنبال نااميدي هستند.
فرمانده سپاه بيت‌المقدس استان کردستان با ابراز تاسف از اينکه اينترنشنال مرجع تصميم‌گير براي ايران شده است، ابراز داشت: آيا در عربستان زنان آزادي دارند؟ چرا بايد صهيونيست‌ها جوانانمان را ترور کنند اما از خود دفاع نکنيم؟ بايد از امنيت کنوني دفاع کنيم.
وي با تاکيد بر اينکه بايد هر کدام به سهم خود اقناع‌سازي کنيم، گفت: پدر مهسا اميني در فيلم‌ منتشره اعلام کرده که ضربه‌اي به سر دخترش نخورده است، ديگر اين همه خسارات براي چه اتفاق افتاد.
حسيني با بيان اينکه هيچ کدام از مسئولان نظام از مرگ مهسا اميني خوشحال نشدند، عنوان کرد: چرا ضدانقلاب براي شهادت فاطمه اسدي اشک نريختند و اينترنشنال يک بار حرفي از آن نزد، آنها دنبال منافع خود هستند نه توسعه و پيشرفت کردستان.
وي شايعه رسانه‌هاي معاند درباره آوردن تانک به سنندج و خون‌ريختن جوانان را تکذيب کرد و افزود: هشت نفر از عوامل مزدور ضدانقلاب به صورت ناجوانمردانه يک نفر از پاسداران مدافع امنيت کردستان را مقابل تاناکورا سنندج به شهادت رساندند اما کسي حرفي نزد‌.
فرمانده سپاه بيت‌المقدس استان کردستان با بيان اينکه در جريان اغتشاشات اخير برخي از جوانان فريب‌خورده و نا آگاهانه از روي احساس سنگ پرتاپ کردند، گفت: انتظار مي‌رود نخبگان و اصحاب رسانه در اين شرايط پاي کار بيايند و روشنگري کنند.
فرمانده سپاه بيت‌‌المقدس استان کردستان به نقش رسانه اشاره کرد و گفت: آمريکا با هر کشوري که خواسته‌اند برخورد کرده‌اند اما توان مقابله با ايران را ندارند به همين دليل توان خود بر حوزه رسانه‌ به‌کار گرفته تا دروغ‌پراکني کنند.
وي با اشاره به اينکه رسانه‌هاي معاند در جريان اغتشاشات اخير با پمپاژ خبري، لجن‌پراکني و تبليغات منفي در حال بازي و مزدوري هستند، ادامه داد: اين در حالي‌ است که جمهوري اسلامي اقدامات وسيعي داشته اما ناديده گرفته مي‌شود.
حسيني با تاکيد بر اينکه بايد دست به دست هم دهيم، چراکه آنان از «ما بودن» ضربه مي‌بينند، گفت: در دانشگاه و صداوسيما تريبون در اختيار جوانان است و هيچ محدوديتي نيست و آزادي کامل براي بيان دغدغه‌هايشان وجود دارد.
فرمانده سپاه کردستان با اعلام اينکه در جريان اغتشاشات اخير هيچ دانشجويي در کردستان بازداشت نشد، افزود: نظام همواره پاسخ‌گوي مشکلات مردم است.