چرا الان؟

‌هومن جعفری- حسین ابویی‌مهریزی، معاون وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با «نود اقتصادی» در‌خصوص پرونده فساد در ثبت سفارش واردات خودرو اظهار کرد: 14 ماه است که در وزارت صنعت مسوولیتی ندارم و بهتر است مسوولانی که امروز در وزارت صنعت هستند، نسبت به فساد پاسخگو باشند.
وی با انتقاد از وزیر سابق صنعت گفت: من درباره فساد در واردات خودرو آن زمان به مسوولان وقت تذکر داده بودم. در زمان آقای نعمت‌زاده شرایط طوری بود که باید تسلیم خواسته‌های ایشان می‌شدیم. یا باید هر درخواست غلط یا درستی داشتند انجام می‌دادیم یا باید از وزارتخانه می‌رفتیم. آقای نعمت‌زاده دو ماه مانده به پایان دولت یازدهم تمام بغض‌ها و ناراحتی‌هایی که داشت سر من خالی کرد و مرا از وزارت صنعت بیرون کرد.»
معاون وزیر 14 ماه است سمت ندارد‌، بعد الان در مورد فشار خانواده نعمت‌زاده برای منتفع شدن شرکت‌های استاد صحبت می‌کند. اول اینکه برادر! چرا وقتی فشار آوردند مقاومت نکردی؟ چرا استعفا ندادی؟ طبق صحبت‌های خودت ناچار شدی به خانواده وزیر باج بدی. چرا الان حرف زدی؟ کار کردن در جایی که خیانت در حال رخ دادن بود، چه منافعی داشت که ماندی و استعفا ندادی و تا روزی که برکنارت نکردند ماندی؟ چرا گزارش ندادی؟ چرا مصاحبه نکردی؟ چرا الان؟