چشم تنگ ها در صف هاراگیری!

ما دنبال بادبادک هایی بودیم که در مردمکان پسران خوب وطن اوج می گرفتند. ما
می خواستیم چشم هایمان را در چشمه های زلال جا بگذاریم و در تلاقی حس ها خش‌خش
برگ ها را بشنویم و کیفور شویم. حالا که رنگین کمان محو شده،درست پس از پانزده سال آسمان رویاهایمان را زیبا کرده، می توانیم کاری کنیم که سامورایی ها با گزش لب و اشک چشم میدان فراخ العین را ترک کنند و برای گردباد سفید آسیا ناب‌ترین هایکوها را بخوانند! اینکه چشم‌تنگ‌های سرزمین آفتاب تابان تصور کنند از این صخره بلند به سلامت گذر خواهند کرد، خیالی واهی است.هر طور که بنگریم نوبت هاراگیری اخلاف کازویوشی میورای افسانه ای فرارسیده و سورمه ای ها گریزی ندارند جز آنکه با لبخندی ساختگی به ملاقات یوزها بیایند و پس از
نود دقیقه منت دار ساق های سرجوخه های آریایی


شوند.توکیو بدون توقف.این رمز نبرد مه آلودی است که بچه های کی روش را از باد و باران و تندباد جدا خواهد کرد و جام زرین را برای
تیم ملی در زرورق خواهد پیچید.مردان ما
آماده اند تا سرخی غروب را به برگریزان توپچی های خاور دور پیوند بزنند و با میخکوب کردن ارتش مقتصد ژاپن جشن راهیابی به ایستگاه آخر را بگیرند.فینال چشمک می زند.فقط کافی است ماهتاب بی دریغ پهنای صورت سفیران خاک پرگهر را بپوشاند.فقط کافی است روزهای من در تو خلاصه شود سرزمین گربه ای شکل نجیب!

> باد و باران و پسر سبلان!
در اندک دقایقی که مجوز حضور در کارزار را به دست آورد چنان گرد و خاک به پا کرد که احساسات مارچلوی کهنه‌کار در بن زاید مدفون شد و داغ جاودانگی بر دل اژدها ماند.او کریم انصاری فر است. پیکان زهرداری که می تواند در هر دیدار ملتهب، نوبرانه ای رو کند و همای سعادت را روی شانه ها بنشاند.گل چشم نواز پسر سبلان به سرخ های چینی عقوبتی خاکستری را فراروی حریف قرار داد و سکوها را لبالب از هلهله و شادی و شورآفرینی کرد.کریم می تواند باز هم در قامت شکارچی گوزن با دست پر از فراسوی دره ها برگردد و به زبان مشترک هشتاد میلیون دوآتشه بدل شود.مردی که با گام هایی تندتر از شهاب گلخنده های تمام نسترن ها را برای ملت به ارمغان آورده است.خوب نگاه کنید.

>فصل پایکوبی عرب ها
فصل پایکوبی دشداشه‌پوش ها از راه رسیده. وقتی قطر پوست کانگوروها را کنده و انتقام گذشته را از ستاره های اقیانوس هند گرفته است و امارات با زاکرونی بزرگ رعشه بر جسم کره ای های مغرور انداخته لابد باید کابوس ها را بایگانی ومصافی تمام عربی را نظاره کرد.نمایش عنابی ها با سفیدهای میزبان می تواند تب جام را به چهل درجه برساند و خاکستر سیگارها را در باد بیفروزد.باید صبر کرد و دید کدام یک از دو غول تازه متولد شده سرنوست غم‌انگیزی را برای رقیب رقم خواهد زد و یک پای فینال خواهد شد.وقتی زاکرونی اعتراف کرده پسرانش قد کشیده اند لابد اماراتی ها به پریدن از روی میدان مین و پایان دادن به روزهای تنهایی و انتظار و انزوا می اندیشند.هیچ کس نمی داند!