قاآنی خطاب به آمریکا: از درون خانه شما ممکن است پاسخ جنایت شما را بدهند

مراسم اولین سالگرد شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران‌شان با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌ شهدا در دانشگاه تهران برگزار شد. به گزارش ایسنا، در این مراسم آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه و سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه به سخنرانی پرداختند.آیت‌الله رئیسی: قاتلان حاج قاسم در هیچ کجای کره زمین امنیت نخواهند داشت.آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سخنانی طی این مراسم دعا، توسل و تضرع را یکی از خصوصیات بارز شهید سلیمانی ذکر کرد و اظهار داشت: بارها پیش آمده بود که ایشان به حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف شوند و به دنبال خلوتی برای مناجات و طلب استمداد از حضرت رضا(ع) باشند.رئیس قوه قضاییه در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها و خالقان داعش و القاعده با ترور قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان تصور می‌کردند که جریان مقاومت سرد و سست می‌شود، تاکید کرد: دشمنان این پیام را دریافت کردند که به هیچ عنوان نمی‌توانند با ترور سرداران ما، مسیر مقاومت را سرد کنند.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه روح سردار سلیمانی بیش از پیش روحیه مقاومت را در مردم منطقه به جوشش درآورده و بیدار کرده است، گفت: امروز باور مردم منطقه بیش از هر زمان دیگری در سازش نکردن با دشمنان و پافشاری بر ایستادگی در برابر دشمنان است.
>هشدار سردار قاآنی به آمریکا
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نیز با بیان اینکه دوست داشتیم این جلسه در حضور ملت ایران برگزار شود، اما به دلیل شرایط خاص به صورت محدود برگزار می‌شود، گفت: شهید سلیمانی مرد میدان مقاومت بود، اما مقاومت را از درون خودش شروع کرد. او اهل مقاومت همه‌جانبه از درون خود بود. شهید سلیمانی را در بعد فرماندهی و نظامی خیلی بیان کردند، اما برجسته‌ترین ویژگی، منطقش بود. آنانی که شهید سلیمانی را به عنوان الگو در برابر خود قرار می‌دهند باید در درون خود نهادینه کنند. سردار قاآنی با بیان اینکه شهید سلیمانی ولایتمدار بود و بنده به عنوان برادر، ایشان را می‌دیدم، اظهار داشت: به بهترین شکل حرف امام گرانقدر و رهبری برایش حجت بود. شما این برجستگی‌ها را در اقداماتی که این شهید داشت، می‌بینید.
سردار قاآنی با تاکید بر اینکه مسیر نیروی قدس و مقاومت با شیطنت‌هایی که آمریکا می‌کند تغییر نمی‌کند، اظهار داشت: اما شما با این جنایتی که کردید، یک کار دیگری برای همه آزادیخواهان در تمام دنیا درست کردید و مطمئن باشید از درون خانه‌ی شما ممکن است کسانی پیدا بشوند که پاسخ جنایت شما را بدهند.