دیدار شهردار فعلی و آتی تهران

آفتاب یزد- گروه سیاسی : روز گذشته محمد علی نجفی یعنی شهردار آینده تهران به دیدار محمد باقر قالیباف شهردار دوازده ساله تهران رفت . دیداری که دو ساعت به طول انجامید و در در دفتر کار شهردار تهران برگزارشد . از قرار معلوم موضوعات مختلفی درباره مدیریت شهر تهران، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. قالیباف هم اعلام کرده که برای انتقال تجربیات خود به شهردار آینده آمادگی دارد . نجفی هم در اینباره گفته : این جلسه در فضای دوستانه برگزار شده است. او در کانال تلگرامی خود در خصوص دیدار خود با قالیباف نوشت:" تصمیم گرفتیم هفته آینده جلساتی با مسئولین اصلی شهرداری برگزار کنیم تا مقدمات انتقال تجارب و ... فراهم شود."این در حالی است که اولین جلسه غیررسمی شورای پنجم هم روز گذشته با نجفی برگزار شد ، هدف این دیدار نیز تبادل نظر میان طرفین در راستای همکاری بیشتر بود.در این جلسه مسائل اساسی همچون گزینش مدیران آینده شهرداری و تهیه برنامه فوری برای حل چالش‌های امروز تهران مطرح شد.
متن سوگندنامه نجفی هم آماده شده است، با این حال برای رسمیت یافتن، باید در جلسه رسمی شورای پنجم تصویب شود.پیش از دیدارقالیباف و نجفی نیز چند روز پیش محسن مهر علیزاده از نامزدهای شهرداری تهران دیداری
با محمد علی نجفی داشت و تمامی برنامه های خودش را در اختیار نجفی قرارداد. نجفی با مشکلات بسیار ی چون املاک نجومی ، فسادهای مالی و همین طور بدهکاری های کلان شهرداری در آینده دست و پنجه نرم می کند .