منتقد دولت تضعیف کننده دولت نیست

آرمان امروز: آيت‌الله مکارم شيرازي گفت: عدم تضعيف دولت به اين معني نيست که منتقد دولت نباشيم. مردم از ما مي‌خواهند که شما صداي ما را برسانيد و مشکلات را بگوييد. ما مشکلات را مي‌گوييم، اما بايد گوش شنوايي هم باشد
به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر آيت‌الله مکارم شيرازي، اين مرجع تقليد شيعيان امروز در ديدار محمدمهدي اسماعيلي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي که در دفتر اين شخصيت حوزوي انجام شد، نقش اين وزارتخانه را در تبيين مسائل فرهنگي مهم دانست و اظهار کرد: وزارت ارشاد بايد به مسائل اسلامي و فرهنگي توجه بيشتري کند. وي کشورداري در اين شرايط را کاري سخت دانست و افزود: رئيس جمهور و وزراي محترم بدانند که در شرايط سختي هستند؛ درست است که دشمن به شدت در حال فعاليت است اما چنان نيست که تمامي راه‌ها بسته باشد.
استاد سطوح عالي حوزه با تأکيد بر اينکه نبايد طوري رفتار کنيم که دولت تضعيف شود، گفت: عدم تضعيف دولت به اين معني نيست که منتقد دولت نباشيم. مردم از ما مي‌خواهند که شما صداي ما را برسانيد و مشکلات را بگوييد. ما مشکلات را مي‌گوييم، اما بايد گوش شنوايي هم باشد. بنابراين کاري کنيد که اين دولت إن شاء الله موفق بشود.