آماده پیگیری خواسته کروبی

از قوه قضاییه هستم
وزیر دادگستری در پاسخ به این سوال که آیا شما نسبت به مساله حصر ورود خواهید داشت، خاطرنشان کرد: فعلا کسی از بنده نخواسته است به این مساله ورود کنم. البته اگر از ناحیه دولت یا قوه قضاییه ماموریت و مسوولیتی به من محول شود، نسبت به این مساله ادای مسوولیت می‌کنم.
سید‌علیرضا آوایی در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با برنامه‌هایش برای گسترش تعاملات میان دولت و قوه قضاییه گفت: بخشی از مشکلات موجود میان دولت و قوه قضاییه به خاطر سوءتفاهم است چون ما کمتر با یکدیگر صحبت و ارتباط برقرار کرده‌ایم. وزیر دادگستری ادامه داد: تلقی‌ام آن است که با برگزاری نشست‌ها، تبادل اطلاعات و همفکری، بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم‌ها قابل حل است و دیگر نیازی به کشاندن آنها به مطبوعات و دعوا نیست. فکر می‌کنم با برقراری ارتباطات سازنده و تقویت تعاملات می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد. آوایی در پاسخ به این سوال که با توجه به تاکید رییس‌جمهور بر مساله حقوق بشر در زمان دفاع از کابینه در مجلس، آیا وزارت دادگستری برنامه‌ای برای ورود به مذاکرات حقوق بشری دارد، تصریح کرد: ستاد ملی حقوق بشر توسط محمدجواد لاریجانی در قوه قضاییه مدیریت می‌شود. البته وزارت دادگستری مسوولیت‌هایی را در این باره برعهده دارد. امیدواریم با ایجاد تعامل میان وزارت دادگستری و ستاد ملی حقوق بشر تلاش‌هایمان را مقداری افزایش دهیم.
سایر اخبار این روزنامه
آغاز کار پنجمین شورای شهر تهران؛ برآورد هزینه جنگ 16 ساله افغانستان؛ آغاز کار پنجمین شورای شهر تهران؛ برآورد هزینه جنگ 16 ساله افغانستان؛ آغاز کار پنجمین شورای شهر تهران؛ برآورد هزینه جنگ 16 ساله افغانستان؛ آماده پیگیری خواسته کروبی رییس شورای شهر تهران تاکید کرد؛ ترامپ از پایبندی ایران به برجام عصبانی است جنجال «روسیه گیت» ادامه دارد لزوم کاهش وابستگی اقتصاد کشور به درآمد‌های نفتی؛ بررسی طرحی که قرار بود فقر را از میان بردارد؛ اولین وعده ربیعی به رسانه‌ها محقق نشد؛ مزون‌های غیر‌رسمی در تهران رو به افزایش است؛ تعویض اموال بابک زنجانی با دوک نخ‌ریسی! بازگشت اعتماد جهانی به نظام بانکی ایران بررسی کارشناسان نسبت به تحقق وعده‌های تجاری دولت؛ «جهان صنعت» وضعیت صنعت کاغذ در ایران و جهان را بررسی می‌کند؛ ادعای بزرگ یا اصلاح راهبردی فصل تازه دیپلماسی اقتصادی زهرا احمدی پور در بازدید از نمایشگاه ملی صنایع دستی عنوان کرد؛ روحانی و آینده اصلاح‌طلبی تحول در روابط ایران و قطر بررسی چارچوب سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران؛ روز کارمند و بلوغ اداری زن میانسال آمریکایی برنده بلیت بخت‌آزمایی ۷۵۹ میلیون دلاری شد